Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 09:40:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549218 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #975 Dátum: 2010. április 06. - 19:55:25 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli:
" A MIL/hibakód törlésének feltételei

    * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba.
    * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba.
    * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni.
    * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. "

Vagy a kompjúternek van saját akksija..?


se az aksisarú levétel sem a hiba fennállásának megszűnése nem törli a memoriából
Naplózva

70/4334431
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #976 Dátum: 2010. április 06. - 20:07:24 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli:
" A MIL/hibakód törlésének feltételei

    * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba.
    * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba.
    * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni.
    * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. "

Vagy a kompjúternek van saját akksija..?


se az aksisarú levétel sem a hiba fennállásának megszűnése nem törli a memoriából
OK, köszi.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #977 Dátum: 2010. április 06. - 20:39:42 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli:
" A MIL/hibakód törlésének feltételei

    * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba.
    * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba.
    * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni.
    * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. "

Vagy a kompjúternek van saját akksija..?


se az aksisarú levétel sem a hiba fennállásának megszűnése nem törli a memoriából
OK, köszi.
Attól még a lámpa elaludhat.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #978 Dátum: 2010. április 06. - 21:37:55 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli:
" A MIL/hibakód törlésének feltételei

    * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba.
    * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba.
    * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni.
    * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. "

Vagy a kompjúternek van saját akksija..?


se az aksisarú levétel sem a hiba fennállásának megszűnése nem törli a memoriából
OK, köszi.
Attól még a lámpa elaludhat.

Lámpa elaludhat de a hibakód el van tárolva!
Naplózva

70/4334431
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #979 Dátum: 2010. április 30. - 11:17:41 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Megírom pár tapasztalatomat. Ma lezártam az EGR szelepet(aránylag tiszta és működőképesnek látszik).Tömítés próbaképpen több réteg alufólia, mert a sörös dobozt már kidobtam. Némi javulást érzek, azonban továbbra is gyenge a gyorsítás és gondolkodik, torpan, csak kevésbé. 10éves Swift-ből átülve 2 hét után sem vagyok elégedett a motor menettulajdonságaival. Szerintem a gyártó elbaltázta a motort+befecskendező rendszert, avagy valami mást, ami ezt a jelenséget okozza. Hozzáteszem, az üzemanyag fele-fele Avia95 benzin+E85. Tiszta benzinnel(MOL) sem volt egy táltos. Fogyasztást még mérem, fél tank felett picivel kb.320km-t tettem meg, így 10 liter alá mehet, amit nagyon remélek. Megnéztem a többi általatok felvetett, motortérben levő dolgot is. Motorháztető csavarját betekertem, előtte tényleg simán fel tudtam emelni a két szélét 2-3 cm-re.A légszűrőházban nekem nincs (gyári garanciás a gép) diffuzor, vagy már kivették valamelyik szervizben. A garancia lejárta után szándékozom én is gázosítani, remélhetőleg addigra nem emelkedik meg vészesen az ára.
Izzók kiégéséről még nem tudok beszámolni, bár gyanúm, hogy a H7 fényszóró izzók tényleg "korán halnak", ahogy írta valaki.
A motortér szigeteléséről (ami a felcsapódó sár+víz bejutását csökkenti) van fenn kép?
Köszönöm a sok hasznos infót, amit itt találtam.
Bocsi, hogy több témában is írtam egyszerre.


üdv.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #980 Dátum: 2010. április 30. - 12:29:46 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Megírom pár tapasztalatomat. Ma lezártam az EGR szelepet(aránylag tiszta és működőképesnek látszik).Tömítés próbaképpen több réteg alufólia, mert a sörös dobozt már kidobtam. Némi javulást érzek, azonban továbbra is gyenge a gyorsítás és gondolkodik, torpan, csak kevésbé. 10éves Swift-ből átülve 2 hét után sem vagyok elégedett a motor menettulajdonságaival. Szerintem a gyártó elbaltázta a motort+befecskendező rendszert, avagy valami mást, ami ezt a jelenséget okozza. Hozzáteszem, az üzemanyag fele-fele Avia95 benzin+E85. Tiszta benzinnel(MOL) sem volt egy táltos. Fogyasztást még mérem, fél tank felett picivel kb.320km-t tettem meg, így 10 liter alá mehet, amit nagyon remélek. Megnéztem a többi általatok felvetett, motortérben levő dolgot is. Motorháztető csavarját betekertem, előtte tényleg simán fel tudtam emelni a két szélét 2-3 cm-re.A légszűrőházban nekem nincs (gyári garanciás a gép) diffuzor, vagy már kivették valamelyik szervizben. A garancia lejárta után szándékozom én is gázosítani, remélhetőleg addigra nem emelkedik meg vészesen az ára.
Izzók kiégéséről még nem tudok beszámolni, bár gyanúm, hogy a H7 fényszóró izzók tényleg "korán halnak", ahogy írta valaki.
A motortér szigeteléséről (ami a felcsapódó sár+víz bejutását csökkenti) van fenn kép?
Köszönöm a sok hasznos infót, amit itt találtam.
Bocsi, hogy több témában is írtam egyszerre.


üdv.
Udv. a tarsasagban es gratula az auto valasztashoz, habar arrol itt nem irsz egy szot sem, hogy milyen autot vasaroltal. Pl. a HB-nek nincsen H7 izzoja, csak az SW es a Sedan rendelkezik az emlitett tartozekkal, tovabba arrol sem ismertetsz hogy mekkora moci van a vasban, ugyanis nemikepp az is beleszol a furgesegben, vagy azt sem lehet tudni hogy uj autorol szol-e a kivesezes vagy mar hasznalt cikrol, mert akkor mar sok mas dolog van amit az egeren kivul at kellene nezni.
Na de mind ezektol fuggetlenul itt mindenki szereti az autojat Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #981 Dátum: 2010. április 30. - 13:29:31 »

Nos, akkor jöjjenek a részletek: 2 éves, 1.4, 5 ajtós, használtan, garival. kb 2 hete van nálam.  A H7-ben lehet, tévedek, mert ki nem szedtem, csak ránézésre mondtam, bocsi. Miután még nem égett ki, nem is izgatott annyira.
A szeretetről: Igen, és is kedvelem, de mint az életben, lassabban fog kialakulni a komolyabb kapcsolat.
Elsőre a (jó, rossz) különbségeket látom. Amiért ezt vettem meg: tetszik a kasztni, tágas beltér, kényelmes, csendesnek tűnik stb. A külső méretek a garázs miatt korlátozva vannak, sajnos ezért nem lett sedan.
De ez már nem torpanás téma...

üdv.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #982 Dátum: 2010. április 30. - 14:27:38 »

Szia!
Üdv a csapatban! Mosolyog
A HB-nek ( 5 ajtós ) H4-ese van. Legalábbis az enyémbe azt tettem. Vigyorog
Az alufólia lezárással szerintem vigyázz, nehogy a szelepszár kilyukassza és fóliadarabok kerüljenek a bendőbe! Csak jobb lenne, ha innál rá egy sört. Vagy legalább egy kólát és akkor megvan az alapanyag. Használt vételnél szerintem az első dolog az olaj + szűrő csere. Meg a légszűrőt sem ártana megnézni. Ha még nem tetted volna. Meg ha 2000 körül váltasz, szerintem majdhogynem természetes a torpanás.
De jó Neked, hogy a garázs miatt nem tudtál SW-t venni... 
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #983 Dátum: 2010. április 30. - 14:40:37 »

Izzóra majd ránézek. Fólia csak rövid próbára került be. A szelepszár elvileg nem lóg bele, de kiszakadhat, igaz.
Ma este legurítok egy félliterest...
Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...
Légszűrőt kicsit kiporoltam, olaj+szűrőt majd a szerviz hamarosan cseréli. Belenéztem, az olaj még frissnek tűnik szemrevételezéssel.
A fordulókör sem volt mindegy... (90fokban be kell kanyarodni az udvaron.) Kész kabaré volt, mikor elmondtam a kereskedőknek a "sarokpontokat".
Sokan le is mondtak azonnal a sergítségnyújtásról... Próbaképpen hazavittem egy sedant, de csak sokadik fogásra tudtam beevickélni a garázsba és koppra ért a vége is.

üdv.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #984 Dátum: 2010. április 30. - 14:54:26 »

Izzóra majd ránézek. Fólia csak rövid próbára került be. A szelepszár elvileg nem lóg bele, de kiszakadhat, igaz.
Ma este legurítok egy félliterest...
Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...
Légszűrőt kicsit kiporoltam, olaj+szűrőt majd a szerviz hamarosan cseréli. Belenéztem, az olaj még frissnek tűnik szemrevételezéssel.
A fordulókör sem volt mindegy... (90fokban be kell kanyarodni az udvaron.) Kész kabaré volt, mikor elmondtam a kereskedőknek a "sarokpontokat".
Sokan le is mondtak azonnal a sergítségnyújtásról... Próbaképpen hazavittem egy sedant, de csak sokadik fogásra tudtam beevickélni a garázsba és koppra ért a vége is.

üdv.
Jaja, nem lóg bele, viszont leüthet a lyukig, mikor nyit. Ez a lezárásra használt alu lapkán jól kirajzolódik + egy kis horpanás is van.   
Az olajjal kapcsolatban meg hallottam már olyat, hogy ( egy kis buborék fordról ) mikor az új tulaj elvitte, hogy akkor cserék, bár aszonta az előző tulaj, hogy rendszeresn voltak a cserék, kiderült, hogy csak az oljat cserélték mindig. A szűrő még a gyári volt benne, csak már szűrni nem szűrt semmit...
Igen, 3800-nál adja a maximumot, ha jól emlékszem. Én mondjuk mikor országúton mgyek vele 4000 körül szoktam váltani( csak üzemmelegen! ). Városban 3-3200 körül. Nem is szoktam nézni a km órát. Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #985 Dátum: 2010. április 30. - 16:32:18 »

Izzóra majd ránézek. Fólia csak rövid próbára került be. A szelepszár elvileg nem lóg bele, de kiszakadhat, igaz.
Ma este legurítok egy félliterest...
Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...
Légszűrőt kicsit kiporoltam, olaj+szűrőt majd a szerviz hamarosan cseréli. Belenéztem, az olaj még frissnek tűnik szemrevételezéssel.
A fordulókör sem volt mindegy... (90fokban be kell kanyarodni az udvaron.) Kész kabaré volt, mikor elmondtam a kereskedőknek a "sarokpontokat".
Sokan le is mondtak azonnal a sergítségnyújtásról... Próbaképpen hazavittem egy sedant, de csak sokadik fogásra tudtam beevickélni a garázsba és koppra ért a vége is.

üdv.
Jaja, nem lóg bele, viszont leüthet a lyukig, mikor nyit. Ez a lezárásra használt alu lapkán jól kirajzolódik + egy kis horpanás is van.   
Az olajjal kapcsolatban meg hallottam már olyat, hogy ( egy kis buborék fordról ) mikor az új tulaj elvitte, hogy akkor cserék, bár aszonta az előző tulaj, hogy rendszeresn voltak a cserék, kiderült, hogy csak az oljat cserélték mindig. A szűrő még a gyári volt benne, csak már szűrni nem szűrt semmit...
Igen, 3800-nál adja a maximumot, ha jól emlékszem. Én mondjuk mikor országúton mgyek vele 4000 körül szoktam váltani( csak üzemmelegen! ). Városban 3-3200 körül. Nem is szoktam nézni a km órát. Vigyorog
"Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek?"
Te tényleg nem tudod, mire képes az autód és mi egy 16 szelepes motornak a lételeme. 4400-nál jön meg a nyomatékcsúcs és onnan szépen lehet előzni a teléjesítménycsúcsig, 5800-ig. 4000 alatt ne várj dinamikát!  Kacsint
Akidobossal kb. egy stílusban vezethetünk....már ami a váltásokat illeti. Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #986 Dátum: 2010. április 30. - 21:47:27 »

Bizonyára igazatok van. Nekem idáig 8 szelep is bőven elég volt...
Az ideiglenes fólia estére meg is adta magát... (40km)Teljesen igazatok volt, mindkét lyukon szinte elpárolgott az anyag. Se híre se hamva. Nagyon nem aggódom, ha megette, sok kárt nem okozott benne. Pedig már a sört is megittam. A dobozból kivágtam, duplán az alátétet, sőt bele is próbáltam, de aztán gondoltam egyet és klingerit lett belőle. ezek után nem bíztam a vékony alu-ban. Holnap próba. Beszámolok majd. Így a mai tesztvezetésem, sem lehetett mérvadó, pedig hogy vártam a sárga lámpát...
Más. A motorra rakott takaró fedélt a csavarjai (már a tegnapi szereléskor is) szorosra húzva sem tartották jól. Az olajbetöltő oldali elülső és az egyik hátsó is 3-4 mm-t hagyta mozogni, zörögni a műanyag burkolatot. A rázkódás már nyomot is hagyott a betöltő nyílás mellett. Csak gyanítom, hogy 120 felett néha ennek a zaját hallottam többször is.(motorháztető zárja már meghúzva) Így kapott két-két alátétet. Most stabilan áll, a gumik jól tartják. A reflektor izzó H4, ahogy írtátok, köszönettel. Szerencsére a kisebb izzókból van még régi tartalékom még a régi Opelhez vettem.
Olajszűrő valami gyári lehet, tele van koreai (kínai?) betűkkel.
Nejem a panaszkodásom hallatán azonnali szervizt javasol, amit én még kivárnék (kb 7ezer van még hátra 45-ezres szervizig). Mondtam neki, hogy ez az autó ilyen (a torpanás talán az egyedüli komoly panaszom, a többi inkább nyafogás) és várhatóan a szerviz sem fog tudni tenni vele semmit.

Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #987 Dátum: 2010. Május 01. - 06:28:04 »

Bizonyára igazatok van. Nekem idáig 8 szelep is bőven elég volt...
Az ideiglenes fólia estére meg is adta magát... (40km)Teljesen igazatok volt, mindkét lyukon szinte elpárolgott az anyag. Se híre se hamva. Nagyon nem aggódom, ha megette, sok kárt nem okozott benne. Pedig már a sört is megittam. A dobozból kivágtam, duplán az alátétet, sőt bele is próbáltam, de aztán gondoltam egyet és klingerit lett belőle. ezek után nem bíztam a vékony alu-ban. Holnap próba. Beszámolok majd. Így a mai tesztvezetésem, sem lehetett mérvadó, pedig hogy vártam a sárga lámpát...
Más. A motorra rakott takaró fedélt a csavarjai (már a tegnapi szereléskor is) szorosra húzva sem tartották jól. Az olajbetöltő oldali elülső és az egyik hátsó is 3-4 mm-t hagyta mozogni, zörögni a műanyag burkolatot. A rázkódás már nyomot is hagyott a betöltő nyílás mellett. Csak gyanítom, hogy 120 felett néha ennek a zaját hallottam többször is.(motorháztető zárja már meghúzva) Így kapott két-két alátétet. Most stabilan áll, a gumik jól tartják. A reflektor izzó H4, ahogy írtátok, köszönettel. Szerencsére a kisebb izzókból van még régi tartalékom még a régi Opelhez vettem.
Olajszűrő valami gyári lehet, tele van koreai (kínai?) betűkkel.
Nejem a panaszkodásom hallatán azonnali szervizt javasol, amit én még kivárnék (kb 7ezer van még hátra 45-ezres szervizig). Mondtam neki, hogy ez az autó ilyen (a torpanás talán az egyedüli komoly panaszom, a többi inkább nyafogás) és várhatóan a szerviz sem fog tudni tenni vele semmit.


Üdv itt nálunk.Olvasgattam a leirásod az autóról és nem vagy elégedett(sajnos)vele.Én is igy kezdtem sőt vissza is vittem hogy nem kell!Gondolhatod egy rs octávia után ez milyen volt.Hasonlóan a tiédhez  nem ment az enyém sem,torpant,gyenge volt.De mára ez már a multé és nagyon jó kis pörgös vassá alakult át.Légszűröt ha lehet azzonnal cserélj és vagy sport betétet vagy direkt szürőt tegyél be a könnyebb légzés érdekében.Az EGR-t lezártad jó ha nem dob rá sárgát,de a sörösdoboz is megtette volna.Ezzel kapcsolatban még nem ártott volna egy alkoholos,féktisztitós pucolás majd bő VD40 befujás.Jót tenne neki.A továbbiakban megkéne itatnod egy kevéske E85-el a benzinhez keverve és igy kitisztitani az üz,anyag rendszert,majd üz.szürő csere. meg kellene neki egy jó kis kikormolás is amit legalább 4500/ford.-on vagy fölötte kellene megejteni hosszabb ideig.Ezt a kétezrnél való elváltást pedig az 1.4-nél el kell felejteni.Erőlködik a motor és kormol össze mindent nembeszélve a fogyasztásról ami nem csökken igy.Nézd meg a hszekben  akik igy használják folyamatosam sárgával küszködnek a fogyasztásuk pedig nem jobb egy szikrával sem.Olaj,olajszürő S:O:S csere ez nem kérdéses akármilyen jónak is látszik.
Naplózva

06 70/22 11 222
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #988 Dátum: 2010. Május 01. - 09:39:42 »

Bizonyára igazatok van. Nekem idáig 8 szelep is bőven elég volt...
Az ideiglenes fólia estére meg is adta magát... (40km)Teljesen igazatok volt, mindkét lyukon szinte elpárolgott az anyag. Se híre se hamva. Nagyon nem aggódom, ha megette, sok kárt nem okozott benne. Pedig már a sört is megittam. A dobozból kivágtam, duplán az alátétet, sőt bele is próbáltam, de aztán gondoltam egyet és klingerit lett belőle. ezek után nem bíztam a vékony alu-ban. Holnap próba. Beszámolok majd. Így a mai tesztvezetésem, sem lehetett mérvadó, pedig hogy vártam a sárga lámpát...
Más. A motorra rakott takaró fedélt a csavarjai (már a tegnapi szereléskor is) szorosra húzva sem tartották jól. Az olajbetöltő oldali elülső és az egyik hátsó is 3-4 mm-t hagyta mozogni, zörögni a műanyag burkolatot. A rázkódás már nyomot is hagyott a betöltő nyílás mellett. Csak gyanítom, hogy 120 felett néha ennek a zaját hallottam többször is.(motorháztető zárja már meghúzva) Így kapott két-két alátétet. Most stabilan áll, a gumik jól tartják. A reflektor izzó H4, ahogy írtátok, köszönettel. Szerencsére a kisebb izzókból van még régi tartalékom még a régi Opelhez vettem.
Olajszűrő valami gyári lehet, tele van koreai (kínai?) betűkkel.
Nejem a panaszkodásom hallatán azonnali szervizt javasol, amit én még kivárnék (kb 7ezer van még hátra 45-ezres szervizig). Mondtam neki, hogy ez az autó ilyen (a torpanás talán az egyedüli komoly panaszom, a többi inkább nyafogás) és várhatóan a szerviz sem fog tudni tenni vele semmit.


Üdv itt nálunk.Olvasgattam a leirásod az autóról és nem vagy elégedett(sajnos)vele.Én is igy kezdtem sőt vissza is vittem hogy nem kell!Gondolhatod egy rs octávia után ez milyen volt.Hasonlóan a tiédhez  nem ment az enyém sem,torpant,gyenge volt.De mára ez már a multé és nagyon jó kis pörgös vassá alakult át.Légszűröt ha lehet azzonnal cserélj és vagy sport betétet vagy direkt szürőt tegyél be a könnyebb légzés érdekében.Az EGR-t lezártad jó ha nem dob rá sárgát,de a sörösdoboz is megtette volna.Ezzel kapcsolatban még nem ártott volna egy alkoholos,féktisztitós pucolás majd bő VD40 befujás.Jót tenne neki.A továbbiakban megkéne itatnod egy kevéske E85-el a benzinhez keverve és igy kitisztitani az üz,anyag rendszert,majd üz.szürő csere. meg kellene neki egy jó kis kikormolás is amit legalább 4500/ford.-on vagy fölötte kellene megejteni hosszabb ideig.Ezt a kétezrnél való elváltást pedig az 1.4-nél el kell felejteni.Erőlködik a motor és kormol össze mindent nembeszélve a fogyasztásról ami nem csökken igy.Nézd meg a hszekben  akik igy használják folyamatosam sárgával küszködnek a fogyasztásuk pedig nem jobb egy szikrával sem.Olaj,olajszürő S:O:S csere ez nem kérdéses akármilyen jónak is látszik.
Na es torpanasnal a gyertyakrol sem szabad megfeledkezni, nem artana le elenorizni a kabeleket sem
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #989 Dátum: 2010. Május 01. - 09:59:55 »


Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...

heó  Kacsint azért ez nem dízel autó, hogy 2000-tól húzzon, nem is véletlen, hogy 6500-ig van a fordulattartomány. a nyomaték 3800-nál jön, úgyhogy ha fürgeséget kívánsz, akkor ott keresd. amúgy meg szoktatás kérdése a fürgeség is. ha nyugdíjasban van kezelve az autó, akkor lusta is lesz, ha van forgatva, akkor meg igen szépen meghálálja a gyorsulást.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 01. - 10:04:38 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!