ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #960 Dátum: 2010. Január 22. - 22:42:39 » |
|
Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik.... ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!  Az jó, ha elalszik, de, ha nem villog, akkor volt valami gond, amit már írtam. (vezeték, akku, meg ki tudja még mi?)
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #961 Dátum: 2010. Január 22. - 23:13:35 » |
|
Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik.... ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!  Az jó, ha elalszik, de, ha nem villog, akkor volt valami gond, amit már írtam. (vezeték, akku, meg ki tudja még mi?) Értem,de ezt a gyári Scan nem jelzi/olvassa? Mert annak idején szelepcsere előtt sokszor volt rajtaa kézi készülékük....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #962 Dátum: 2010. Január 22. - 23:24:17 » |
|
Csak a gyári olvassa, de külön van a motordiagnosztika és külön a légzsák. Egyébként ezt nem itt kéne megbeszélni. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #963 Dátum: 2010. Január 22. - 23:28:17 » |
|
Csak a gyári olvassa, de külön van a motordiagnosztika és külön a légzsák. Egyébként ezt nem itt kéne megbeszélni.  Köszi. Igaz. Megkérek egy Tisztelt Illetékest, hogy helyezze át a Check-lámpába.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #964 Dátum: 2010. Január 22. - 23:39:47 » |
|
Most már mindegy, majd át teszi valaki.  Emlékezetem szerint nekem se villogott soha. Szervizben kb. 4-szer olvasták ki a hibakódokat, de a légzsákrészt biztos nem nézték.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #965 Dátum: 2010. Március 31. - 19:08:27 » |
|
Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #966 Dátum: 2010. Március 31. - 20:20:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #967 Dátum: 2010. Március 31. - 21:18:27 » |
|
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #968 Dátum: 2010. április 03. - 15:51:56 » |
|
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem Pedig már leírtuk többször.  Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak. Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #969 Dátum: 2010. április 03. - 20:19:41 » |
|
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem Pedig már leírtuk többször.  Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak. Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe. illetve változó terhelésnél, mert asszem állandó terhelésnél sem műxik
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #970 Dátum: 2010. április 03. - 20:21:32 » |
|
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem Pedig már leírtuk többször.  Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak. Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe. illetve változó terhelésnél, mert asszem állandó terhelésnél sem műxik Én is valami ilyesmire emlékszem, gyorsításkor van szerepe, állandó fordulatnál nincs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #971 Dátum: 2010. április 04. - 11:44:01 » |
|
EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #972 Dátum: 2010. április 06. - 11:08:07 » |
|
EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
No, ez volt a hibakód: P1402 Kipufogógáz visszavezetés, akadályozott Az az érdekes, hogy miután visszanyitottam ( munka közben akkusaru levéve ) sem szűnt meg a lámpa. Mindenesetre töröltük, kiderül visszajön-e. Úgyhogy most EGR nyitva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #973 Dátum: 2010. április 06. - 16:44:17 » |
|
EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
akkusaru levét nem töröl hibakódot!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #974 Dátum: 2010. április 06. - 17:22:21 » |
|
EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
akkusaru levét nem töröl hibakódot! Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli: " A MIL/hibakód törlésének feltételei * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba. * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba. * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni. * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. " Vagy a kompjúternek van saját akksija..?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|