Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 07:40:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549136 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #945 Dátum: 2010. Január 17. - 09:52:10 »

Nekem a gyári gyertyám az NGK "V" pólusú verziója volt. A számát akkor nem jegyeztem fel sajnos. Mindegy, mert ilyet azóta sem kaptam sehol.
Mondjuk azt én sem tudom, hogy ennek e kivitelnek mi az előnye/hátránya, csak gondoltam, ha a gyárból ilyennel jött ki, akkor ilyen kellene bele.
NGK BKR6E-11  Nálunk is csak úgy volt, hogy másnapra meghozattam. Pedig nagyon ott van a szeren a bolt.   
Ha már itt is gyertyázunk:
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=23.msg3966#msg3966
28000 km-nél cseréltettem a gyáriakat, de korábban kellett volna!
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #946 Dátum: 2010. Január 17. - 10:08:32 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es.

A T18SED 1.8as csak ill leganza evanda és az X20SED motorral felszerelt Daewook a tiedébe Nem ez való!
Sikerült megtalálnom a gyertyát mert szükség esetére eltettem ugyanis olyan 16E km-t futottak. A tipus száma Bosch Super 490 R6  FLR8LDCU és hát akár belevaló akár nem két évig ez volt benne, hál istennek gond nélkül.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #947 Dátum: 2010. Január 17. - 13:58:20 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es.
Hat eppen ezert kerdeztem ra en is mivelhogy az enyem 1,8-as es ketpolusu Bosch van jelenleg benne, de mar idoszeru lenne kicserelni ahogy elnezem es kulomben is nem tudom mikor volt beleteve. Ugyanis en meg nem csereltem de csinaltam a geppel mar olyan 12000km.
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #948 Dátum: 2010. Január 17. - 14:02:44 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es.

A T18SED 1.8as csak ill leganza evanda és az X20SED motorral felszerelt Daewook a tiedébe Nem ez való!
Sikerült megtalálnom a gyertyát mert szükség esetére eltettem ugyanis olyan 16E km-t futottak. A tipus száma Bosch Super 490 R6  FLR8LDCU és hát akár belevaló akár nem két évig ez volt benne, hál istennek gond nélkül.

Tehat akkor az olyan mint ami az enyemben van annyi kivetel hogy az enyemen nincs (Super 490 R6), a tobbi adat ugyan az. Most akkor csak olyant vagy az NGK BKR6E11-et keressem hozza?
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #949 Dátum: 2010. Január 18. - 08:32:18 »

Pénteken megkaptam Gidytől a formára vágott EGR "tömítést", kripic be volt izzítva vasárnapra a cserére...azonban pénteken, szombaton és vasárnap is panaszmentes volt az autó, hálistennek, a megtett ~ 550 km alatt. Úgyhogy Döme kivár, és ha gond lesz EGR lezár.

Addig is köszönöm a kartársaknak a gyors és önzetlen segítséget.

OFF! Gidy, finom volt a capuccino, nem aludtam el az úton. Vissza kell adnom a lapkát?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #950 Dátum: 2010. Január 18. - 13:51:00 »

Pénteken megkaptam Gidytől a formára vágott EGR "tömítést", kripic be volt izzítva vasárnapra a cserére...azonban pénteken, szombaton és vasárnap is panaszmentes volt az autó, hálistennek, a megtett ~ 550 km alatt. Úgyhogy Döme kivár, és ha gond lesz EGR lezár.

Addig is köszönöm a kartársaknak a gyors és önzetlen segítséget.

OFF! Gidy, finom volt a capuccino, nem aludtam el az úton. Vissza kell adnom a lapkát?
Döme! A cappuccino Ilust dicséri, mint már annyiszor.
A lapkára vigyázz, hátha kell még. Ha pedig nem, akkor majd Tőled kéri el a következő ügyfél.
Örülök, hogy jó lett a kocsid, és nem törted össze, mert ébren maradtál a cappuccinotól. Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #951 Dátum: 2010. Január 21. - 09:54:36 »

Gidy autóján megint előjött az EGR visszavezetés akadályozott.

Én a helyedben kiszedném a lezáró lemezt.
Vagy nem engedném Csabát vezetni, Vigyorog Kacsint mert megint nála jött elő.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #952 Dátum: 2010. Január 21. - 18:35:08 »

Gidy autóján megint előjött az EGR visszavezetés akadályozott.

Én a helyedben kiszedném a lezáró lemezt.
Vagy nem engedném Csabát vezetni, Vigyorog Kacsint mert megint nála jött elő.
Ezt nem látta biztos Csaba, mert akkor ő válaszolt volna rá. Szegénynek harmadszor jön elő, plusz nála jött le a légzsák kábel is, ami okozhatta a hibajelzést. Holnap kiszedem a lezárást. Remélem megbirkózom a feladattal. (szerszám függő is!) Legfeljebb oda kéretem LadLac főszerelő u Kacsint ;Drat...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #953 Dátum: 2010. Január 22. - 16:40:18 »

Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor.
Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #954 Dátum: 2010. Január 22. - 22:14:14 »

Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor.
Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez???
Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Vigyorog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #955 Dátum: 2010. Január 22. - 22:15:55 »

Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor.
Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez???
Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Vigyorog
Szerintem nem. Az a jó, ha villog. Lufik számától függetlenül.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #956 Dátum: 2010. Január 22. - 22:18:30 »

Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor.
Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez???
Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Vigyorog
Nekem is HB van és már 6 éve villog. Na nem folyamatosan Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #957 Dátum: 2010. Január 22. - 22:20:24 »

Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor.
Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez???
Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Vigyorog
Nekem is HB van és már 6 éve villog. Na nem folyamatosan Vigyorog
Jajj... Mosolyog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #958 Dátum: 2010. Január 22. - 22:33:53 »

Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #959 Dátum: 2010. Január 22. - 22:37:21 »

Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik....
ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!