Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 01:00:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 548973 alkalommal)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #870 Dátum: 2009. Október 25. - 18:18:12 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #871 Dátum: 2009. Október 25. - 18:27:18 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #872 Dátum: 2009. Október 25. - 18:33:23 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Bekellett volna fujni féktisztitóval majd állnihagyni a lében és a végén az akksiról két vezetékkel meginditani,jól megjáratni,aztán wd40 és összerakni.Persze ezt egy talis szereléskor nem lehetne megcsinálni ha nem voltak culók hozzá.
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #873 Dátum: 2009. Október 26. - 10:52:47 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Bekellett volna fujni féktisztitóval majd állnihagyni a lében és a végén az akksiról két vezetékkel meginditani,jól megjáratni,aztán wd40 és összerakni.Persze ezt egy talis szereléskor nem lehetne megcsinálni ha nem voltak culók hozzá.
Hát ez az.
Egyébként én sem tisztítottam meg lezáráskor. Meg azután sem. Elment azóta egy 100-ast (igen, ezerben értendő  Kacsint), és semmi gondja nem volt.
A check lámpa vagy megjön lezárás után, vagy nem. Eddig semmi rendszert nem találtunk benne.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #874 Dátum: 2009. Október 26. - 22:13:04 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Bekellett volna fujni féktisztitóval majd állnihagyni a lében és a végén az akksiról két vezetékkel meginditani,jól megjáratni,aztán wd40 és összerakni.Persze ezt egy talis szereléskor nem lehetne megcsinálni ha nem voltak culók hozzá.
Hát ez az.
Egyébként én sem tisztítottam meg lezáráskor. Meg azután sem. Elment azóta egy 100-ast (igen, ezerben értendő  Kacsint), és semmi gondja nem volt.
A check lámpa vagy megjön lezárás után, vagy nem. Eddig semmi rendszert nem találtunk benne.
Valószinüleg nem volt telerakódva és nem szorult meg.Chek lámpánál zártad le?
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #875 Dátum: 2009. Október 27. - 14:17:51 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Bekellett volna fujni féktisztitóval majd állnihagyni a lében és a végén az akksiról két vezetékkel meginditani,jól megjáratni,aztán wd40 és összerakni.Persze ezt egy talis szereléskor nem lehetne megcsinálni ha nem voltak culók hozzá.
Hát ez az.
Egyébként én sem tisztítottam meg lezáráskor. Meg azután sem. Elment azóta egy 100-ast (igen, ezerben értendő  Kacsint), és semmi gondja nem volt.
A check lámpa vagy megjön lezárás után, vagy nem. Eddig semmi rendszert nem találtunk benne.
Valószinüleg nem volt telerakódva és nem szorult meg.Chek lámpánál zártad le?
Nem, még jóval előtte  Mosolyog.
Mondjuk az enyém nem is volt fekete. Szép őz barna volt, mint a jól működő gyertya színe.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #876 Dátum: 2009. Október 28. - 09:45:16 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.
Hát,semmi ilyesmi nem történt. 
A befújás nem segített volna...Épp azt nézegettük a Főnivel, hogy az Euro3-asban nem lenntről felfelé nyit a szelep...( hanem fenntről lefelé, tehát nem is tudtuk megmozgatni azt a kis szelepet, ami nyit-zár)
Bekellett volna fujni féktisztitóval majd állnihagyni a lében és a végén az akksiról két vezetékkel meginditani,jól megjáratni,aztán wd40 és összerakni.Persze ezt egy talis szereléskor nem lehetne megcsinálni ha nem voltak culók hozzá.
Hát ez az.
Egyébként én sem tisztítottam meg lezáráskor. Meg azután sem. Elment azóta egy 100-ast (igen, ezerben értendő  Kacsint), és semmi gondja nem volt.
A check lámpa vagy megjön lezárás után, vagy nem. Eddig semmi rendszert nem találtunk benne.
Valószinüleg nem volt telerakódva és nem szorult meg.Chek lámpánál zártad le?
Nem, még jóval előtte  Mosolyog.
Mondjuk az enyém nem is volt fekete. Szép őz barna volt, mint a jól működő gyertya színe.
Ezért jó lezárva is!Nincs mibe megszoruljon.
Naplózva

06 70/22 11 222
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #877 Dátum: 2009. November 15. - 17:37:52 »

Kipucoltm az EGR-t,már amennyire tudtam.Eszméletlen mi dzsuva volt benne!!
Képek: http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/EGR/ A képek előtt kb 10. percig állt benne a WD40.
Arra gondoltam,hogy miután láttam a szelepszár nyomát a lezáráson,esetleg ki lehetne vágni a kerek lyuk felett,hogy szabadon járhasson a szelep,de a másik lyuk persze lezárva marad.Lehet,hogy mivel ütközik(?),ezért (is) dobhatja be a sárgát..?
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #878 Dátum: 2009. November 15. - 22:51:39 »

Kipucoltm az EGR-t,már amennyire tudtam.Eszméletlen mi dzsuva volt benne!!
Képek: http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/EGR/ A képek előtt kb 10. percig állt benne a WD40.
Arra gondoltam,hogy miután láttam a szelepszár nyomát a lezáráson,esetleg ki lehetne vágni a kerek lyuk felett,hogy szabadon járhasson a szelep,de a másik lyuk persze lezárva marad.Lehet,hogy mivel ütközik(?),ezért (is) dobhatja be a sárgát..?

Nemtudom számitana e de próbáld meg.
Naplózva

06 70/22 11 222
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #879 Dátum: 2009. November 16. - 10:02:47 »

Kipucoltm az EGR-t,már amennyire tudtam.Eszméletlen mi dzsuva volt benne!!
Képek: http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/EGR/ A képek előtt kb 10. percig állt benne a WD40.
Arra gondoltam,hogy miután láttam a szelepszár nyomát a lezáráson,esetleg ki lehetne vágni a kerek lyuk felett,hogy szabadon járhasson a szelep,de a másik lyuk persze lezárva marad.Lehet,hogy mivel ütközik(?),ezért (is) dobhatja be a sárgát..?

Nemtudom számitana e de próbáld meg.

Nem kell kivágni. A másik lyuknál fúrjál egy pici (mondjuk 3-as fúróval) lyukat. Így a computer érzékeli a visszavezetést, de nem olyan mértékben, mint ahogy kellene. Így nem fog kódot bedobni.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #880 Dátum: 2009. November 16. - 15:39:03 »

Kipucoltm az EGR-t,már amennyire tudtam.Eszméletlen mi dzsuva volt benne!!
Képek: http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/EGR/ A képek előtt kb 10. percig állt benne a WD40.
Arra gondoltam,hogy miután láttam a szelepszár nyomát a lezáráson,esetleg ki lehetne vágni a kerek lyuk felett,hogy szabadon járhasson a szelep,de a másik lyuk persze lezárva marad.Lehet,hogy mivel ütközik(?),ezért (is) dobhatja be a sárgát..?

Nemtudom számitana e de próbáld meg.

Nem kell kivágni. A másik lyuknál fúrjál egy pici (mondjuk 3-as fúróval) lyukat. Így a computer érzékeli a visszavezetést, de nem olyan mértékben, mint ahogy kellene. Így nem fog kódot bedobni.
Tehát annal a lyuknál ahol a szelepbe magy a cucc?A "négyszögletes"?
Attól félek,hogy esetleg diffúzorként fog működni és nagyobb nyomással megy be a szelepbe a gáz.Vagy azt nem érzékeli,hogy nem megy át rajta..?No mindegy,majd akkor filózok,ha megint beadja ja sárgaságot.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #881 Dátum: 2009. December 22. - 14:43:35 »

Üdv mindenkinek! Fontos kérdésem lenne. EGR lezárásnál bejön a kipuff.gáz visszavezetési hiba, vagy esetleges? Ugyanis mint kiderült, a szelepcserém ugyan megtörtént anno, csak éppen akkor még nem volt módosított a szelep, így csak elodázva lett a probléma. Ma szervízben jártam wepp2033-as szeleptisztításon és karácsonyra való tekintettel ingyen megajándékoztak egy hibatörléssel, ami a szeretett p300 és az EGR megszorult hibaüzi volt...Ezért én is komolyan elgondolkodtam a lezáráson, bár nekem soha nem rángatott a szelephiba ellenére sem.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #882 Dátum: 2009. December 22. - 15:36:58 »

Üdv mindenkinek! Fontos kérdésem lenne. EGR lezárásnál bejön a kipuff.gáz visszavezetési hiba, vagy esetleges? Ugyanis mint kiderült, a szelepcserém ugyan megtörtént anno, csak éppen akkor még nem volt módosított a szelep, így csak elodázva lett a probléma. Ma szervízben jártam wepp2033-as szeleptisztításon és karácsonyra való tekintettel ingyen megajándékoztak egy hibatörléssel, ami a szeretett p300 és az EGR megszorult hibaüzi volt...Ezért én is komolyan elgondolkodtam a lezáráson, bár nekem soha nem rángatott a szelephiba ellenére sem.
A lezárás után nem mindenkinek jön vissza a cheklámpa.Ha visszajönne,akkor fúrj bele a tömítésbe egy 3mm-es lyukat.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #883 Dátum: 2009. December 23. - 06:10:18 »

Üdv mindenkinek! Fontos kérdésem lenne. EGR lezárásnál bejön a kipuff.gáz visszavezetési hiba, vagy esetleges? Ugyanis mint kiderült, a szelepcserém ugyan megtörtént anno, csak éppen akkor még nem volt módosított a szelep, így csak elodázva lett a probléma. Ma szervízben jártam wepp2033-as szeleptisztításon és karácsonyra való tekintettel ingyen megajándékoztak egy hibatörléssel, ami a szeretett p300 és az EGR megszorult hibaüzi volt...Ezért én is komolyan elgondolkodtam a lezáráson, bár nekem soha nem rángatott a szelephiba ellenére sem.
Pont az EGR lezárás-sárga lámpa összefüggésekre keressük a magyarázatot itt:
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=19.msg39322#msg39322

Valószínűleg a vezérlő típusától függ, hogy a lezárás után lesz-e hiba jelzés vagy sem.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #884 Dátum: 2009. December 23. - 11:25:17 »

Sziasztok! A tegnapi nap levelet írtam a chevi magyarországnak, ahol kifejtettem hogy nagyon zabos vagyok, mert ha ugyanolyan szelepeket raktak be, mint ami hibásan működött, akkor végül is mi volt a céljuk?  Én azt írtam, hogy a garanciaidő lejáratát megvárni, ugyanis a szelepcserém óta már kétszer módosították a szelepeket, de erről még nem is informáltak. Majd annyiban maradtunk hogy beszél vmi képviselővel én meg a fogyasztóvédelemmel...Véleményetek?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!