Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 21:36:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 558761 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #855 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:20:06 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
A tied még garis?, akkor ingyen kiolvassák.
ja ugy lenne ha bevittem volna 30000-re.de már 43-nál járok
Óvazze! Akkor vissza kell pörgetni.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
igen már néztem 10000pénz
Naplózva

06 70/22 11 222
Smoker
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #856 Dátum: 2009. Szeptember 05. - 11:55:08 »

Üdv Újra Chevis társaim,81ezer km nél járok,tegnap elkezdett eléggé szórakozni velem a gépezet,elhatároztam lezárom az EGR-t és láss csodát igazatok volt,jobb lett,mintha nyomatékosabb lenne,akinek rángat nem akar menni a vas probálja ki ö is a lezárást,veszteni nem fog vele senki,Én csak nyertem vele úgy érzem,amúgy egy sima vékony lemezt szabtunk be és úgy érzem ez kellet volna már régebben is,nem a szervizbe vinni,Szóval én most ezzel a megoldással meg vagyok elégedve.
Üdv Vigyorog
Naplózva
Noriel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #857 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 08:18:36 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
A régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno, ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #858 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 10:12:16 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
A régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno, ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!


Először is: üdv itt közöttünk, a választásotok elsőre jónak tűnik... Kacsint Kacsint Kacsint
Másodszor:
Ahogy azt már többször leszögeztük, itt azért eléggé maximalista csapat jött össze, és - magunk előtt miért tennénk - nem hallgatjuk el a hibákat. Azt azonban bátran kijelenthetjük, hogy a típushibaként feltárt hibák száma semmivel sem nagyobb, mint bármely más autónál, tehát ezért mert itt sokat olvastál hibákról, attól ez még egy jó autó - de legalábbis semmivel sem rosszabb, mint a hasonló mások...
Az egyik tipushiba valóban a szelepek kormozódása, és az emiatt bekövetkező - gyújtásproblémákban jelentkező - hiba, hibakód.
A kinézett 2006-os gépben gyárilag még biztosan nem a módosított szelepek vannak, talán a 2008-as modellévtől kerültek bele az újak (én nem tudom pontosan...) - de ez a lényegen nem változtat: Nézzetek utána, hogy az előző tulaj esetleg - még garanciában - nem cseréltette-e ki. Ha igen, akkor nem lesz vele többet gondotok, ha nem akkor persze előjöhet, de nem feltétlenül ... - ha igen, akkor eléggé zsebbevágó...

Az összes többi hiba, amiről itt olvashattatok, inkább a bosszúság kategóriájába tartozik, és nem lesz kevesebb hasonló jellegű problémátok akkor, ha más gyártmányú gépsárkányt választanátok, ebben biztos vagyok. A "sok" hiba az őszinteségünknek köszönhető... Kacsint Kacsint Kacsint
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #859 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 10:27:23 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
A régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno, ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!


Először is: üdv itt közöttünk, a választásotok elsőre jónak tűnik... Kacsint Kacsint Kacsint
Másodszor:
Ahogy azt már többször leszögeztük, itt azért eléggé maximalista csapat jött össze, és - magunk előtt miért tennénk - nem hallgatjuk el a hibákat. Azt azonban bátran kijelenthetjük, hogy a típushibaként feltárt hibák száma semmivel sem nagyobb, mint bármely más autónál, tehát ezért mert itt sokat olvastál hibákról, attól ez még egy jó autó - de legalábbis semmivel sem rosszabb, mint a hasonló mások...
Az egyik tipushiba valóban a szelepek kormozódása, és az emiatt bekövetkező - gyújtásproblémákban jelentkező - hiba, hibakód.
A kinézett 2006-os gépben gyárilag még biztosan nem a módosított szelepek vannak, talán a 2008-as modellévtől kerültek bele az újak (én nem tudom pontosan...) - de ez a lényegen nem változtat: Nézzetek utána, hogy az előző tulaj esetleg - még garanciában - nem cseréltette-e ki. Ha igen, akkor nem lesz vele többet gondotok, ha nem akkor persze előjöhet, de nem feltétlenül ... - ha igen, akkor eléggé zsebbevágó...

Az összes többi hiba, amiről itt olvashattatok, inkább a bosszúság kategóriájába tartozik, és nem lesz kevesebb hasonló jellegű problémátok akkor, ha más gyártmányú gépsárkányt választanátok, ebben biztos vagyok. A "sok" hiba az őszinteségünknek köszönhető... Kacsint Kacsint Kacsint
Én ugy gondolom és vaószinűleg a klubb tagjai is velem egyetértően hogy a lacetti egy megbizható üzembiztos autó amennyiben a kötelező szerviz és karbantartási feladatok elvannak végezve rajta.A leirt hibái valószinüleg vannak és annakidején mikor én is vettem az autómat nagyon bizonytalan voltam pont emiatt amiket itt olvasgattam.De végül csak megvettem és nem bántam meg.Nagyon jó autó!Hibái minden más autónak vannak amik tipusbetegségek de a lacetti az egyik legüzembiztosabb a piaci kinálatban.Nekem 43Ekm alatt semmi komoly gond nem volt.Egy motor kontrol lámpa kivillanás az e85 üzemanyag miatt és egy egr szelep tisztitás, lezárás rögtön.Ez nem mondható komoly gondnak és mindig hazavitt és fog is ebben bittos vagyok.Az hogy melyik évjárattól vannak modositott szelepek ez reletiv.Elvileg a 2007.06.utániak.De akinek volt gond vele azoknak már a módositott szelepeket rakták be az autóba.Igy szervizkönyvből utánnajárható.Ui:én még nem láttam lerobbant chevit az ut szélén sem daewoot.Sebikének van eladó sw je vedd fel vele a kapcsolatot. http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?action=profile;u=663
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 14. - 10:37:22 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #860 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 11:01:14 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
A régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno, ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!


Először is: üdv itt közöttünk, a választásotok elsőre jónak tűnik... Kacsint Kacsint Kacsint
Másodszor:
Ahogy azt már többször leszögeztük, itt azért eléggé maximalista csapat jött össze, és - magunk előtt miért tennénk - nem hallgatjuk el a hibákat. Azt azonban bátran kijelenthetjük, hogy a típushibaként feltárt hibák száma semmivel sem nagyobb, mint bármely más autónál, tehát ezért mert itt sokat olvastál hibákról, attól ez még egy jó autó - de legalábbis semmivel sem rosszabb, mint a hasonló mások...
Az egyik tipushiba valóban a szelepek kormozódása, és az emiatt bekövetkező - gyújtásproblémákban jelentkező - hiba, hibakód.
A kinézett 2006-os gépben gyárilag még biztosan nem a módosított szelepek vannak, talán a 2008-as modellévtől kerültek bele az újak (én nem tudom pontosan...) - de ez a lényegen nem változtat: Nézzetek utána, hogy az előző tulaj esetleg - még garanciában - nem cseréltette-e ki. Ha igen, akkor nem lesz vele többet gondotok, ha nem akkor persze előjöhet, de nem feltétlenül ... - ha igen, akkor eléggé zsebbevágó...

Az összes többi hiba, amiről itt olvashattatok, inkább a bosszúság kategóriájába tartozik, és nem lesz kevesebb hasonló jellegű problémátok akkor, ha más gyártmányú gépsárkányt választanátok, ebben biztos vagyok. A "sok" hiba az őszinteségünknek köszönhető... Kacsint Kacsint Kacsint
Én ugy gondolom és vaószinűleg a klubb tagjai is velem egyetértően hogy a lacetti egy megbizható üzembiztos autó amennyiben a kötelező szerviz és karbantartási feladatok elvannak végezve rajta.A leirt hibái valószinüleg vannak és annakidején mikor én is vettem az autómat nagyon bizonytalan voltam pont emiatt amiket itt olvasgattam.De végül csak megvettem és nem bántam meg.Nagyon jó autó!Hibái minden más autónak vannak amik tipusbetegségek de a lacetti az egyik legüzembiztosabb a piaci kinálatban.Nekem 43Ekm alatt semmi komoly gond nem volt.Egy motor kontrol lámpa kivillanás az e85 üzemanyag miatt és egy egr szelep tisztitás, lezárás rögtön.Ez nem mondható komoly gondnak és mindig hazavitt és fog is ebben bittos vagyok.Az hogy melyik évjárattól vannak modositott szelepek ez reletiv.Elvileg a 2007.06.utániak.De akinek volt gond vele azoknak már a módositott szelepeket rakták be az autóba.Igy szervizkönyvből utánnajárható.Ui:én még nem láttam lerobbant chevit az ut szélén sem daewoot.Sebikének van eladó sw je vedd fel vele a kapcsolatot. http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?action=profile;u=663
Szerintem abszolút megbízható autó Lacetti. Szerintem max az átlagosnál valamivel magasabb fogyasztást lehet felróni bűneként, de kényelemben és egyebekben bőven kárpótol. Ajánlom figyelmedbe az: Amiért szeretjük a Lacettinket rovatot.
Naplózva
Noriel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #861 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 11:09:26 »

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!:)

Az egyik fő problémánk egyébként pont a szervízkönyv hiánya..Állítólag a bank által lefoglalt autóról van szó..
Nekünk ez egy kicsit bizonytalanná teszi a dolgot mert szervízkönyv nélkül nem tudjuk ugye az előéletét a kocsinak:(
Azt állítja a kereskedő,hogy a banktól felmérték a kocsi állapotát de az mennyire megbízható?
+ egyenlőre semmilyen papírt nem prezentál az eladó a kocsihoz.
Szerintetek inkább nézzünk más kereskedőnél kocsit?
Mert ez így szerintem nem megnyugtató..
Nézzétek el nekem de ilyen előélet után ami velünk történt kocsi ügyben ,nem csoda,hogy gyanakvó vagyok és aggódós..Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #862 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 11:33:11 »

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!:)

Az egyik fő problémánk egyébként pont a szervízkönyv hiánya..Állítólag a bank által lefoglalt autóról van szó..
Nekünk ez egy kicsit bizonytalanná teszi a dolgot mert szervízkönyv nélkül nem tudjuk ugye az előéletét a kocsinak:(
Azt állítja a kereskedő,hogy a banktól felmérték a kocsi állapotát de az mennyire megbízható?
+ egyenlőre semmilyen papírt nem prezentál az eladó a kocsihoz.
Szerintetek inkább nézzünk más kereskedőnél kocsit?
Mert ez így szerintem nem megnyugtató..
Nézzétek el nekem de ilyen előélet után ami velünk történt kocsi ügyben ,nem csoda,hogy gyanakvó vagyok és aggódós..Mosolyog
Ez ugyan az az autó, amiről az Adás-vétel topicban van szó?
A kötelező szervizeknek szerintem papírok nélkül is utána lehet nézni. Vmelyik márkaszervizben érdeklődjetek utána.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #863 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 12:15:55 »

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!:)

Az egyik fő problémánk egyébként pont a szervízkönyv hiánya..Állítólag a bank által lefoglalt autóról van szó..
Nekünk ez egy kicsit bizonytalanná teszi a dolgot mert szervízkönyv nélkül nem tudjuk ugye az előéletét a kocsinak:(
Azt állítja a kereskedő,hogy a banktól felmérték a kocsi állapotát de az mennyire megbízható?
+ egyenlőre semmilyen papírt nem prezentál az eladó a kocsihoz.
Szerintetek inkább nézzünk más kereskedőnél kocsit?
Mert ez így szerintem nem megnyugtató..
Nézzétek el nekem de ilyen előélet után ami velünk történt kocsi ügyben ,nem csoda,hogy gyanakvó vagyok és aggódós..Mosolyog
Ez ugyan az az autó, amiről az Adás-vétel topicban van szó?
A kötelező szervizeknek szerintem papírok nélkül is utána lehet nézni. Vmelyik márkaszervizben érdeklődjetek utána.
szervizkönyv nélkül felejtős a dolog mert vagy kinti autó vagy taxi volt.Esetleg bankos is lehet de felejtős akkor is.Másik kereskedést nézzetek és ha lehet olyat ahol 1 év garit tud adni az autóra.igaz plusz pénz de megnyugvásnak megéri.
Naplózva

06 70/22 11 222
Noriel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #864 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 15:25:43 »

Sziasztok ismételten!:)

Most már jobban hajlunk a 2008/7-i Lacettire.Mosolyog
Annak van szervízkönyve is és garanciája..Mosolyog
Ez számomra is azért megnyugtatóbb..
Még le kell utaznunk személyesen is megnézni és ha minden ok akkor megvesszük.
Megpróbáljuk a szerelő ismerősünket is magunkkal vinni biztos ami tuti alapon..Mosolyog
Minden segítséget nagyon köszönök nagyon rendesek vagytok!:)
Egy kérdést azért még feltennék..
Hallottam,hogy a sok városi közlekedés nem túl jó neki illetve akkor nagyon sokat fogyaszt..
Háát a férjem főként a városban használja majd +a lakásunktól elég messze van a munkahelye..
Ha jó értelmeztem akkor városban a minimum 10L?
Szívesen fogadunk majd minden tanácsot ,hogy hogy tudunk  ezen faragni,milyen vezetési stílussal stb:)
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #865 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 15:27:38 »

Sziasztok ismételten!:)

Most már jobban hajlunk a 2008/7-i Lacettire.Mosolyog
Annak van szervízkönyve is és garanciája..Mosolyog
Ez számomra is azért megnyugtatóbb..
Még le kell utaznunk személyesen is megnézni és ha minden ok akkor megvesszük.
Megpróbáljuk a szerelő ismerősünket is magunkkal vinni biztos ami tuti alapon..Mosolyog
Minden segítséget nagyon köszönök nagyon rendesek vagytok!:)
Egy kérdést azért még feltennék..
Hallottam,hogy a sok városi közlekedés nem túl jó neki illetve akkor nagyon sokat fogyaszt..
Háát a férjem főként a városban használja majd +a lakásunktól elég messze van a munkahelye..
Ha jó értelmeztem akkor városban a minimum 10L?
Szívesen fogadunk majd minden tanácsot ,hogy hogy tudunk  ezen faragni,milyen vezetési stílussal stb:)
Inkább max. a 10 liter! Én 8km megyek reggel és este, így 8.5 a fogy.
Naplózva


LPG
m6112
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


1.6 platinum


« Hozzászólás #866 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 16:57:51 »

Tisztelt Noriel !

Üdv a Lacetti társaság körében. A magam hozzászólása az EGR szelep, ill. a torpanás fellépésére azt tudom mondani, hogy nekem egy 2008-as Lacetti 1.6-os Sedanom van, de a már megtett 16.0000 km után én nem vettem észre semmi féle torpanást, vagy akadozást. A választásodat megkönnyítve bátorkodom megírni, hogy jó választást irányoztatok a család felé, de ha lehet az állapotfelmérés, valamint a szervízkönyv nélkül ne hogy megvásároljál bármi féle gépkocsit is. Az előttem felszólalóknak adok igazat, hogy a gépezet nagyon jó, megbízható, biztonságos, kényelmes, ha még a fogyasztása nem is az az alacsony 100 km/7.5 pályán, városban 8.2 l.
   
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #867 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 19:37:59 »

Sziasztok ismételten!:)

Most már jobban hajlunk a 2008/7-i Lacettire.Mosolyog
Annak van szervízkönyve is és garanciája..Mosolyog
Ez számomra is azért megnyugtatóbb..
Még le kell utaznunk személyesen is megnézni és ha minden ok akkor megvesszük.
Megpróbáljuk a szerelő ismerősünket is magunkkal vinni biztos ami tuti alapon..Mosolyog
Minden segítséget nagyon köszönök nagyon rendesek vagytok!:)
Egy kérdést azért még feltennék..
Hallottam,hogy a sok városi közlekedés nem túl jó neki illetve akkor nagyon sokat fogyaszt..
Háát a férjem főként a városban használja majd +a lakásunktól elég messze van a munkahelye..
Ha jó értelmeztem akkor városban a minimum 10L?
Szívesen fogadunk majd minden tanácsot ,hogy hogy tudunk  ezen faragni,milyen vezetési stílussal stb:)
Inkább max. a 10 liter! Én 8km megyek reggel és este, így 8.5 a fogy.
Nekem is 1.6 SW jellemzően Pest és mindig légkondival. Normális benyával 8, vacakkal 9 liter. 10 az első 1500km- en volt. Azóta soha.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #868 Dátum: 2009. Október 25. - 18:11:14 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #869 Dátum: 2009. Október 25. - 18:15:28 »

Szetném megköszönni mindenkinek az EGR-lezárást.Janinak az anyagot,Stocznak és Jopeknek a szerelést!Tök máshogy megy a gépjármű.Kettesben nincs már a torpanás,egyenletes a gyorsulás és mintha nőtt volna a nyomaték is.
Köszönet mégegyszer!
A cső lecsavarozásnak és annak a magas fordulatnál előjövő csörgésnek a héten mindenképp utána járok,meg szerintem megejtődik a szenzor csere is.A fejleményekről természetesen beszámolok részletesen.
Remélem kitisztitottátok rendesen és befujtátok wd40-el összerekás előtt,hogy meg ne szoruljon.És pech legyen a vége.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 25. - 18:18:45 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!