kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. Október 09. - 20:02:16 » |
|
Tapasztalat: lámpa még nincs, remélem nem is lesz! NEM RÁNGAAAATTT!!!!!! NA! Úgy 2500-tól érezhetően nyomatékosabb a motor, az eddigi 4000-es kis lépcső kb. ugyanannyit csökkent, mint amikor a légszűrőházban lévő csonkakúp fojtást vettem ki anno R*R tanácsára! Kisimult csöppet a nyomatékgörbe. Kissé jobban is megy, de ez legyen a legkevesebb...
Hányszor, hányan próbáltunk rávenni, hogy ZÁRJADMÁÁÁ LEEEE....!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kola1234
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. Október 10. - 11:43:09 » |
|
A szinte csak város+melegítés elég ok a kormosodásra. Reggel mennyi melegítés kell? A Bécsi úton mikor kérdeztem a szelepcseréröl,azt mondták sokan nem megfelelően használják kocsikat. Meglep a dolog a Nubira 2vel nekem soha gondom nem volt 90ezer alatt,gyertya kábel csere és késsz. üdv
Mert a Nubira2 másabb moci.Nem annyira okoskodó mint az újabbak. Nekem sincs vele sok gondom.Leszámítva az elvetemedő múanyag szelepfedelet. 140.100 van a gépbe, 9000ként olaj+szűrők csere. Szal az más. Lacsiról jót nem halottam még. Viszont ami feltűnt,hogy Nubira3 sem rángat. HE???
|
|
|
Naplózva
|
Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. Október 10. - 11:43:58 » |
|
Tapasztalat: lámpa még nincs, remélem nem is lesz! NEM RÁNGAAAATTT!!!!!! NA! Úgy 2500-tól érezhetően nyomatékosabb a motor, az eddigi 4000-es kis lépcső kb. ugyanannyit csökkent, mint amikor a légszűrőházban lévő csonkakúp fojtást vettem ki anno R*R tanácsára! Kisimult csöppet a nyomatékgörbe. Kissé jobban is megy, de ez legyen a legkevesebb...
Hányszor, hányan próbáltunk rávenni, hogy ZÁRJADMÁÁÁ LEEEE....!!! Úgy kifejezetten nem szorongatta senki sem a nyakamat, hogy ha le nem zárom, kiközösítenek. :-) Egyébként erről a NEFÜRGGYÉ LE! jut eszembe.:-) Ma reggel csonthideg motorral minden eddigi idegrángás elmaradt, kizárólag a motorfordulatra visszaeső gördülési sebesség (motorfék) maradt meg, de ez ugye minden autónál így van. Eddig egy álom a változás! Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. Október 10. - 12:49:54 » |
|
Érdeklödni szeretnék, hogy a légszűröházban lévő csonkakúp fojtás merre található? Nincs esetleg képe valakinek róla? Elöre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. Október 10. - 13:06:58 » |
|
Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. Október 10. - 13:54:55 » |
|
Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy
Valahol van egy ábrám, amin egyértelműen látható, hogy mi mit jelent az alvázszámban. Nem találom, majd körbenézek. Úgy rémlik, hogy a KL1NFJ6K....stb.-ben a J jelenti az EU4-et, ha ezen a karakteren nem J van, hanem 1, akkor EU3, de lehet, hogy ez hülyeség. Majd megnézem pontosan. Egyébként mindenki megnézheti a saját autójában, ahol a motorháztető alján belül van egy matrica alvázszám-jelmagyarázattal. :-)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. Október 10. - 17:14:21 » |
|
Érdeklödni szeretnék, hogy a légszűröházban lévő csonkakúp fojtás merre található? Nincs esetleg képe valakinek róla? Elöre is köszi
A légszűrőház fedeléből kell kivenni. Lewenter képe az indexből:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Evil
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. Október 10. - 17:25:29 » |
|
Sziasztok!
Azt akarom kérdezni hogy Eu3-as Lacsiknál le kell e dugózni az EGR-t???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. Október 10. - 17:50:19 » |
|
Nem kell csak lehet.............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. Október 10. - 18:46:17 » |
|
Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy
Valahol van egy ábrám, amin egyértelműen látható, hogy mi mit jelent az alvázszámban. Nem találom, majd körbenézek. Úgy rémlik, hogy a KL1NFJ6K....stb.-ben a J jelenti az EU4-et, ha ezen a karakteren nem J van, hanem 1, akkor EU3, de lehet, hogy ez hülyeség. Majd megnézem pontosan. Egyébként mindenki megnézheti a saját autójában, ahol a motorháztető alján belül van egy matrica alvázszám-jelmagyarázattal. :-) Na ezt találtam, de nem egészen friss...nincs benne pl a J kód, mint EU4 :-)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. Október 10. - 18:52:46 » |
|
Vagy ez. Na ebből látszik, hogy 2004-ben tértek át EU4 re!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. Október 10. - 18:58:29 » |
|
R*R: nincs összehasonlításí alapom, de én meg vagyok elégedve. Jól gyorsul, nem rángat és jól fogyaszt! még 40-es tempról is tudom huzatni 5-ben. Nem nagyon kell visszakakpcsolgatnom a városban.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sandor
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. Október 10. - 18:59:18 » |
|
Nyáron ősszel kell melegíteni,mint egy dieselt? Vagy inditok és megyek is. Autómata váltós oldalon azt írják addig melegítsük míg megmozdul a vízhőfok mutató,hát az nem kevés. üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #74 Dátum: 2007. Október 10. - 19:14:43 » |
|
Nyáron ősszel kell melegíteni,mint egy dieselt? Vagy inditok és megyek is. Autómata váltós oldalon azt írják addig melegítsük míg megmozdul a vízhőfok mutató,hát az nem kevés. üdv
Nem kell melegíteni semmilyen autónál sem , csak amig magához nem tér addig óvatosabban a gázpedállal ! Magyarán hidegen ne told neki !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|