Lacetti klub fórum
2024. November 02. - 00:28:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553535 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. Október 09. - 20:02:16 »

Tapasztalat: lámpa még nincs, remélem nem is lesz! NEM RÁNGAAAATTT!!!!!! NA! Úgy 2500-tól érezhetően nyomatékosabb a motor, az eddigi 4000-es kis lépcső kb. ugyanannyit csökkent, mint amikor a légszűrőházban lévő csonkakúp fojtást vettem ki anno R*R tanácsára! Kisimult csöppet a nyomatékgörbe. Kissé jobban is megy, de ez legyen a legkevesebb...

Hányszor, hányan próbáltunk rávenni, hogy ZÁRJADMÁÁÁ LEEEE....!!!  He
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. Október 10. - 11:43:09 »

A szinte csak város+melegítés elég ok a kormosodásra.
Reggel mennyi melegítés kell? A Bécsi úton mikor kérdeztem a szelepcseréröl,azt mondták sokan nem megfelelően használják kocsikat. Meglep a dolog a Nubira 2vel nekem soha gondom nem volt 90ezer alatt,gyertya kábel csere és késsz.
üdv

Mert a Nubira2 másabb moci.Nem annyira okoskodó mint az újabbak.
Nekem sincs vele sok gondom.Leszámítva az elvetemedő múanyag szelepfedelet.
140.100 van a gépbe, 9000ként olaj+szűrők csere.
Szal az más.
Lacsiról jót nem halottam még.
Viszont ami feltűnt,hogy Nubira3 sem rángat. HE??? He
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. Október 10. - 11:43:58 »

Tapasztalat: lámpa még nincs, remélem nem is lesz! NEM RÁNGAAAATTT!!!!!! NA! Úgy 2500-tól érezhetően nyomatékosabb a motor, az eddigi 4000-es kis lépcső kb. ugyanannyit csökkent, mint amikor a légszűrőházban lévő csonkakúp fojtást vettem ki anno R*R tanácsára! Kisimult csöppet a nyomatékgörbe. Kissé jobban is megy, de ez legyen a legkevesebb...

Hányszor, hányan próbáltunk rávenni, hogy ZÁRJADMÁÁÁ LEEEE....!!!  He


Úgy kifejezetten nem szorongatta senki sem a nyakamat, hogy ha le nem zárom, kiközösítenek. :-)
Egyébként erről a NEFÜRGGYÉ LE! jut eszembe.:-)
Ma reggel csonthideg motorral minden eddigi idegrángás elmaradt, kizárólag a motorfordulatra visszaeső gördülési sebesség (motorfék) maradt meg, de ez ugye minden autónál így van. Eddig egy álom a változás!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #63 Dátum: 2007. Október 10. - 11:48:21 »


Viszont ami feltűnt,hogy Nubira3 sem rángat. HE??? He

Az Eu3-as Lacsik sem.
Az a bizonyos statisztika még mindíg fent van az oldalon (http://lacetti-klub.extra.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=36), bár már régen nem frissítettem.
A lényeg azonban kiolvasható belőle.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. Október 10. - 12:49:54 »

Érdeklödni szeretnék, hogy a légszűröházban lévő csonkakúp fojtás merre található? Nincs esetleg képe valakinek róla?
Elöre is köszi
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. Október 10. - 13:06:58 »

Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. Október 10. - 13:54:55 »

Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy

Valahol van egy ábrám, amin egyértelműen látható, hogy mi mit jelent az alvázszámban. Nem találom, majd körbenézek. Úgy rémlik, hogy a KL1NFJ6K....stb.-ben a J jelenti az EU4-et, ha ezen a karakteren nem J van, hanem 1, akkor EU3, de lehet, hogy ez hülyeség. Majd megnézem pontosan.

Egyébként mindenki megnézheti a saját autójában, ahol a motorháztető alján belül van egy matrica alvázszám-jelmagyarázattal. :-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. Október 10. - 17:14:21 »

Érdeklödni szeretnék, hogy a légszűröházban lévő csonkakúp fojtás merre található? Nincs esetleg képe valakinek róla?
Elöre is köszi
A légszűrőház fedeléből kell kivenni.
Lewenter képe az indexből:
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. Október 10. - 17:25:29 »

Sziasztok!

Azt akarom kérdezni hogy Eu3-as Lacsiknál le kell e dugózni az EGR-t???
Naplózva
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. Október 10. - 17:50:19 »

Nem kell csak lehet............. Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. Október 10. - 18:46:17 »

Kérdésem: EU3-ról, mikor tértek át EU4-esre? Ki tudja? Köszi, ha valaki tudja. Üdv: LadiGidy

Valahol van egy ábrám, amin egyértelműen látható, hogy mi mit jelent az alvázszámban. Nem találom, majd körbenézek. Úgy rémlik, hogy a KL1NFJ6K....stb.-ben a J jelenti az EU4-et, ha ezen a karakteren nem J van, hanem 1, akkor EU3, de lehet, hogy ez hülyeség. Majd megnézem pontosan.

Egyébként mindenki megnézheti a saját autójában, ahol a motorháztető alján belül van egy matrica alvázszám-jelmagyarázattal. :-)

Na ezt találtam, de nem egészen friss...nincs benne pl a J kód, mint EU4 :-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. Október 10. - 18:52:46 »

Vagy ez. Na ebből látszik, hogy 2004-ben tértek át EU4 re!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. Október 10. - 18:58:29 »

R*R: nincs összehasonlításí alapom, de én meg vagyok elégedve. Jól gyorsul, nem rángat és jól fogyaszt! még 40-es tempról is tudom huzatni 5-ben. Nem nagyon kell visszakakpcsolgatnom a városban.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. Október 10. - 18:59:18 »

Nyáron ősszel kell melegíteni,mint egy dieselt?
Vagy inditok és megyek is.
Autómata váltós oldalon azt írják addig melegítsük míg megmozdul a vízhőfok mutató,hát az nem kevés.
üdv
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #74 Dátum: 2007. Október 10. - 19:14:43 »

Nyáron ősszel kell melegíteni,mint egy dieselt?
Vagy inditok és megyek is.
Autómata váltós oldalon azt írják addig melegítsük míg megmozdul a vízhőfok mutató,hát az nem kevés.
üdv
Nem kell melegíteni semmilyen autónál sem , csak amig magához nem tér addig óvatosabban a gázpedállal !
Magyarán hidegen ne told neki !
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!