Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 22:41:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549582 alkalommal)
kopé
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #540 Dátum: 2008. április 27. - 22:18:40 »

Helló mindenki!
Új vagyok itt, és csak a feléig jutottam a hozzászólások olvasásában... 2005. júniusban vattem át az 1,4-es sedanomat. MInden kötelező szervízre pontosan megvolt a Dunában. 1,5 éves korában"sárga lámpa". Szerviz: kódtörlés (sajnos egyszer sem kérdeztem a kód számát!), és "nyomni 3000 for/perc fölé... Nem rángatott, gyorsult (igaz, nem sietek, mert csak a bp.-i dugókban autózom). Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond...
Elkeseredésemben találtam meg a topikot, de amit itt olvastam az sem győzött meg, hogy nem-e a kocsi eladása a legjobb megoldás? 8 évig Swift-et használtam, és ÉLVEZTEM az autózást! A Lacetti-vel csak a "sárga lámpás" esetemet írtam be (itt ez a téma), de voltak más gondjaim is (légzsék visszajelző, folyamatos izzócsere...).
Kopé
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #541 Dátum: 2008. április 28. - 07:48:12 »

Helló mindenki!
Új vagyok itt, és csak a feléig jutottam a hozzászólások olvasásában... 2005. júniusban vattem át az 1,4-es sedanomat. MInden kötelező szervízre pontosan megvolt a Dunában. 1,5 éves korában"sárga lámpa". Szerviz: kódtörlés (sajnos egyszer sem kérdeztem a kód számát!), és "nyomni 3000 for/perc fölé... Nem rángatott, gyorsult (igaz, nem sietek, mert csak a bp.-i dugókban autózom). Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond...
Elkeseredésemben találtam meg a topikot, de amit itt olvastam az sem győzött meg, hogy nem-e a kocsi eladása a legjobb megoldás? 8 évig Swift-et használtam, és ÉLVEZTEM az autózást! A Lacetti-vel csak a "sárga lámpás" esetemet írtam be (itt ez a téma), de voltak más gondjaim is (légzsék visszajelző, folyamatos izzócsere...).
Kopé

Üdv itt közöttünk!
Az sajna igaz, hogy a szelepproblémák főleg az 1.4-eseket érintik (van azért 1.6-os is ), abban azonban biztos lehetsz, hogy a szelepeken módosított a gyár. Persze ez sem életbiztosítás, de azért némi esélyt csak ad a gépnek, hogy nálatok maradhasson Mosolyog Mosolyog Mosolyog
A légzsák visszajelzőre, meg az izzócserére van tuti megoldás, ezért ne tedd lapátra a gépet... Ezeket persze  a szerviz is magától megoldhatta volna, de ha nem tette, csapj bátran az asztalra:
A légzsák csatlakozóját nem olyan nagy ügy kicserélni még a szerviznek sem , meg egy - Opelből származó - előtétet is kb. 3 perc beapplikálni az izzócserék ellen...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #542 Dátum: 2008. április 28. - 21:49:24 »

Offtopic:
De kópékartárs a környékén fellelhető legrosszabb szervízt választotta...
On.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #543 Dátum: 2008. április 30. - 07:07:30 »

Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond...

Egészen biztosan nem 2008 a jó dátum - már előtte is a módosított szelepeket tették bele (jó esetben).
Én inkább azon kezdenék el morfondírozni, hogy első alkalommal biztosan kicserélték-e a szelepeket.

Nem biztos, hogy oda vinném vissza a gépet.
Chevy Gombos - Szabó István szervízvezető, és hivatkozz a klubra.
Ott biztosan ki is cserélik.
Naplózva
kopé
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #544 Dátum: 2008. Május 21. - 17:31:13 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #545 Dátum: 2008. Május 21. - 17:40:28 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Én a helyedben naponta kétszer bemennék megnézni hogy mit csinálnak az autóval,tényleg cserélik e a szelepeket.Az a gyanúm hogy először nem cserélték ki a szelepeket csak papíron,vagy esetleg láttad szétszedve a motort?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #546 Dátum: 2008. Május 21. - 19:04:38 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Erröl a "dunáról" már a második rosszpont amit hallok... 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #547 Dátum: 2008. Május 21. - 19:08:07 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Én a helyedben naponta kétszer bemennék megnézni hogy mit csinálnak az autóval,tényleg cserélik e a szelepeket.Az a gyanúm hogy először nem cserélték ki a szelepeket csak papíron,vagy esetleg láttad szétszedve a motort?
Én viszont úgy gondolom, hogy megállja helyét a történet, ugyanis amíg a régi szelepekre cserélték az eredetieket, addig semmi nem változott a motorban. Vagyis a koromlerakódást nem szüntették meg a szelepszárakon, így egy idő után az a garnitúra kipuff-szelep is megszorulhatott és beadta a hibakódot a tökéletlen égés/gyújtáskimaradásról. A szelepeken állítólag tényleg változtattak, bár nekem még nem telt le a tesztidőszak, hogy azt tudjam mondani:ezek már jók lesznek!
Viszont az infóm az, hogy a mai napig szelepcserés autókban a régi szelep van beépítve. Ez lehet abból is, hogy még mindig a régi szelepek kerülnek bele a gyárban, mert annyi maradt nekik raktáron, mint a zöld kijelzős digitális órából, de lehet azon okból is, hogy még nincs olyan lacsi/aveo, ami ez alatt a pár hónap alatt hibakódot adott volna. (Mert ugye akinek 2008-as a gépe, hajtja is és sokat megy, annak lehet sosem lesz pech-lámpája, aki meg keveset megy, anank még ennyi idő alatt nem kormolódott el annyira, hogy bedobja a kódot.)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #548 Dátum: 2008. Május 22. - 11:19:50 »

Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.

No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam?
Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #549 Dátum: 2008. Május 22. - 12:03:17 »

Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.

No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam?
Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.

Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 22. - 12:05:09 írta hicar » Naplózva

hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #550 Dátum: 2008. Május 22. - 12:08:40 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Erröl a "dunáról" már a második rosszpont amit hallok... 

Melyik Dunáról beszélünk, mert kettő szervíz van de egy kézben.
Naplózva

kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #551 Dátum: 2008. Május 22. - 15:10:23 »

Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.

No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam?
Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.

Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra.
Hicar mesterrel ellentétben - akinek ugye voltak problémái a lezárás után - én meg javaslom a lezárást. A bakkecske effektus ha előjönne, nem ettől lesz (szerintem), viszont megelőzheted vele (szerintem)
Én már jó régen lezártam (jelzem: NEM VOLT GONDOM), és a lezárás sem okozott semmiféle problémát (kopp-kopp-kopp), bár az enyém 1.6-os. A szervizes ember - bár szigorúan nem hivatalosan Kacsint Kacsint Kacsint - is hangosan bólogatott, amikor megemlítettem neki - szintén szigorúan nem hivatalosan  Vigyorog -, hogy mit merészeltem...
Amennyiben a szelep csavarkái nem festettek, célirányos keresés nélkül szerviz legyen a talpán, amelyik felfedezi a lezárást...

Na ezek után döntsd el, hogy mit is tegyél! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ha mégis a lezárás mellett döntesz, akkor viszont a szelepet alaposan pucováld ki, a szelep szárát - mondjuk WD40-el - jól sprickold be (csak folyjon nyugodtan a lé) majd alaposan rázogasd ki, mielőtt vis****akod a lezáró lappal együtt... szerintem Vigyorog
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #552 Dátum: 2008. Május 22. - 15:39:40 »

Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.

No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam?
Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.

Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra.
Hicar mesterrel ellentétben - akinek ugye voltak problémái a lezárás után - én meg javaslom a lezárást. A bakkecske effektus ha előjönne, nem ettől lesz (szerintem), viszont megelőzheted vele (szerintem)
Én már jó régen lezártam (jelzem: NEM VOLT GONDOM), és a lezárás sem okozott semmiféle problémát (kopp-kopp-kopp), bár az enyém 1.6-os. A szervizes ember - bár szigorúan nem hivatalosan Kacsint Kacsint Kacsint - is hangosan bólogatott, amikor megemlítettem neki - szintén szigorúan nem hivatalosan  Vigyorog -, hogy mit merészeltem...
Amennyiben a szelep csavarkái nem festettek, célirányos keresés nélkül szerviz legyen a talpán, amelyik felfedezi a lezárást...

Na ezek után döntsd el, hogy mit is tegyél! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ha mégis a lezárás mellett döntesz, akkor viszont a szelepet alaposan pucováld ki, a szelep szárát - mondjuk WD40-el - jól sprickold be (csak folyjon nyugodtan a lé) majd alaposan rázogasd ki, mielőtt vis****akod a lezáró lappal együtt... szerintem Vigyorog
Szerintem is. Kacsint ( 1.4, no problem, kopp-kopp )
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #553 Dátum: 2008. Május 23. - 07:04:03 »

Üdv minndenkinek!
Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába...
Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken.
Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre...
KOPÉ
Erröl a "dunáról" már a második rosszpont amit hallok... 

Melyik Dunáról beszélünk, mert kettő szervíz van de egy kézben.
Ennek az infónak "kakaos" Cartárs a megmondhatója.
Neki gyült meg a baja valamelyik "dunával"...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #554 Dátum: 2008. Május 23. - 10:43:56 »


Ennek az infónak "kakaos" Cartárs a megmondhatója.
Neki gyült meg a baja valamelyik "dunával"...
[/quote]

Engem csak azért érdekel mert én is a Dunába járok (Soroksári ut) és eddig nem volt problémám velük.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!