ladlac
|
|
« Hozzászólás #135 Dátum: 2007. Október 18. - 07:19:36 » |
|
Körülszimatoltam az EGR szelepemet. Le van festve gyárilag világos-zöld festékkel /lehet hogy a gari miatt/ hogy ne lehessen piszkálni, még a tömítés is festett. Nálatok nem? Üdv: ladlac
Fotó a festésröl: EGR + csavar. /kicsit homály, mert telóval csináltam./
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #136 Dátum: 2007. Október 18. - 07:23:40 » |
|
Kivettem a légszűrőházból a csonkakúp folytást. Ez hogyan befolyásolja majd a motor viselkedését? Üdv
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #137 Dátum: 2007. Október 18. - 07:33:36 » |
|
Kivettem a légszűrőházból a csonkakúp folytást. Ez hogyan befolyásolja majd a motor viselkedését? Üdv
Észre fogod venni... : Dinamikusabb, nyomatékosabb lesz, és mindezt szélesebb fordulatszám-tartományban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kola1234
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #138 Dátum: 2007. Október 18. - 10:51:08 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás?
|
|
|
Naplózva
|
Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #139 Dátum: 2007. Október 18. - 11:37:09 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
popek
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
|
|
« Hozzászólás #140 Dátum: 2007. Október 18. - 16:06:46 » |
|
Nem, már nem garis,épp ezért akarják lehuzni az embereket,gondolom én.Utána néztem egy EGR szelep 20000-ft.A szerviz 50000-ért cserélné,csak állítólag nem tart sokáig az új sem,ismét előjön valamiért a rángatás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #141 Dátum: 2007. Október 18. - 17:27:47 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem? Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható. Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #142 Dátum: 2007. Október 18. - 18:12:42 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem? Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható. Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak. Én biza kivettem tegnap. Ma mentem vele 50 km-t és tényleg finomabb lett a gázadásnál a reakciók. Jobban harap, de lehet hogy csak képzelődöm?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #143 Dátum: 2007. Október 18. - 19:12:04 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem? Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható. Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak. Én biza kivettem tegnap. Ma mentem vele 50 km-t és tényleg finomabb lett a gázadásnál a reakciók. Jobban harap, de lehet hogy csak képzelődöm? Úgy látom nincs változás- az INDEX-ben is időről időre előkerült pl. a diffúzor/szűkítőnek én neveztem először/ kivegyem vagy sem dilemmája. Hogy könnyebb legyen dönteni, bár leírtam már házunk táján: a Lacetti a legkisebb szűrési ellenállásnál üzemel közelebb az optimumhoz, rugalmasabb, jobb a nyomaték, több a LE, nagyobb a végsebesség. További részletek SOFT-TUNING. Egy gondolat még a garanciáról, többen már a direktszűrőt sem vettük ki a márkaszervizek előtt- gond nélkül. Lásd Kaposújlakon. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #144 Dátum: 2007. Október 18. - 19:39:39 » |
|
Én is kivettem a szűkítőt, bár nem mondhatnám, hogy érzek is valamit, igazából sztem elképzeljük, hogy sokkal jobb Amúgy ennek a kütyünek egy szerepe lehet, hogy melegben is hűvösebb levegőt juttason a motorhoz, mivel a szívó oldala szűkebb, és az áramlás irányába kitágul... Így hasonló a működése egy klímához...Legalábbis szerintem
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #145 Dátum: 2007. Október 18. - 22:21:52 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem? Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható. Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak. Ez egy kicsit sántít, mert akkor növelné a nyomást, ha a motor felé szűkülne, de ez arra tágul.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kola1234
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #146 Dátum: 2007. Október 19. - 08:15:14 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Nézem. De közben meg rátaláltam az ablaktörlős riportra. Én nem kötögettem semmit. Vettem 2méter fekete szilikonos gumicsövet,és az ablakspricnit elosztottam még 2fele. Egyből megy a lé a lapátra.Nem kell fél autót áttervezni. Ja.Eredeti spricnik is megvannak. Annyi a hátulütője,hogy több víz fogy.
|
|
|
Naplózva
|
Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
|
|
|
kola1234
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #147 Dátum: 2007. Október 19. - 08:19:56 » |
|
Úgy látom,minél újabb autód van, annál több idegesítő apróság van benne.
Nubira 2 ben ilyen kúp nincs. Azt hittem egyforma alacsival,de nem.
|
|
|
Naplózva
|
Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #148 Dátum: 2007. Október 19. - 09:07:54 » |
|
Hol van a Lacsiban az afojtás? Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen! Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem? Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható. Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak. Ez egy kicsit sántít, mert akkor növelné a nyomást, ha a motor felé szűkülne, de ez arra tágul. Igen én is így gondoltam, mert ez lenne a logikus, de utánanéztem és pont forditva van ahogy a fizikai szakirodalomból is idéztem. A táguló felénél növeli a nyomást!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #149 Dátum: 2007. Október 19. - 09:12:34 » |
|
Én is kivettem a szűkítőt, bár nem mondhatnám, hogy érzek is valamit, igazából sztem elképzeljük, hogy sokkal jobb Amúgy ennek a kütyünek egy szerepe lehet, hogy melegben is hűvösebb levegőt juttason a motorhoz, mivel a szívó oldala szűkebb, és az áramlás irányába kitágul... Így hasonló a működése egy klímához...Legalábbis szerintem Igen én is kivettem ez a diffuzert és semmi változást nem éreztem. De amikor az EGR-t lezártam drasztikus változás volt pozitív irányban. Különben a szakirodalom - fizika - átfutása után úgy gondolom, hogy jobb visszatenni a diffuzert, nagyobb fordulatszámnál, mikor nagyobb a levegő áramlása akkor fejti ki hatását - nyomás növekedés. Én vissza is raktam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|