Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 00:34:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549633 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1200 Dátum: 2012. Május 23. - 11:31:59 »

ok akkor én vagyok a hülye. olvastam erről az OBD log nevű kis usb csatlakozóról amit a diag csatlakozóba kell dugni és élő adatokat rögzít menet közben több napig. 1-2 szerviz hirdeti is hogy megcsinálják. abból talán kiderül mitől torpangat meg néha egy pillanatra a kocsi állandó sebességnél
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1201 Dátum: 2012. Május 23. - 11:56:51 »

ok akkor én vagyok a hülye. olvastam erről az OBD log nevű kis usb csatlakozóról amit a diag csatlakozóba kell dugni és élő adatokat rögzít menet közben több napig. 1-2 szerviz hirdeti is hogy megcsinálják. abból talán kiderül mitől torpangat meg néha egy pillanatra a kocsi állandó sebességnél

az univerzális kütyük sok dologra nem jó én sem hobbiból vettem meg a gyárit!
sok esetben félrevezet vagy nem közöl hibakódot
típus ismeret nélkül amúgy meg nézhet adatlistát nem fogja tudni megtalálni
amúgy már leírtam mit kellene csinálni.
a válaszom pedig a kérdésedre ha ilyen a hozzáállásod akkor igen
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1202 Dátum: 2012. Május 23. - 21:40:00 »

megkérdeztem ma délután nálunk itt a difernél gyári scan 100 as műszerrel teljes diagnosztika 8000 forint. gondolom élő adatokat is olvasnak ki akkor. akkor kérjem a fojtószelep korrekciós érték nullázását is majd? remélem a diagnosztikával ki fog derülni a torpanás oka
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1203 Dátum: 2012. Május 24. - 07:58:36 »

megkérdeztem ma délután nálunk itt a difernél gyári scan 100 as műszerrel teljes diagnosztika 8000 forint. gondolom élő adatokat is olvasnak ki akkor. akkor kérjem a fojtószelep korrekciós érték nullázását is majd? remélem a diagnosztikával ki fog derülni a torpanás oka
nem a folytószelepházat tudod hanem az összes tanult értéket állítja vissza.
Amúgy hétvégén pesten vagyok és van műszerem
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1204 Dátum: 2012. Május 31. - 18:35:32 »

sziasztok. ma sikerült megmozditani az Egr szelepemet házilag. mindenki azt mondta szervíz is hogy befelé nyit az elektronika felé. ennek ellenére vékony pofájú fogóval 1nap áztatás után a dugattyú peremét megfogva kifelé ki lehet nyitni. ha elengedem a rugó visszahúzza. úgy nyit mintha egy picike kipufogó szelep lenne kb 1cm t nyit ki.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1205 Dátum: 2012. Június 10. - 19:42:08 »

ha cserélek Egr szelep tömítést és lehúzom az elektromos csatlakozót az egr szelepről persze kikapcsolt gyújtásnál akkor az autó tárol el hibakódot?
Naplózva
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #1206 Dátum: 2012. Június 10. - 19:54:06 »

Üdv mindenkinek!a múlt héten lettem gazdája egy kombi 1.6os lacettinek.mikor megvettem semmi baj nem volt vele de mikor ami benne volt benzin kifogyott majdnem akkor telitankoltam és kigyulladt a sárga hibajelző.utána elkezdett rángatni olyan 50-es tempónál.nem nagyon csak kicsit.titeket olvasva leszereltem az egr szelepet kipucoltam és wd40es kezelés és utána jó volt.jah a lámpa egy ˝kihúzatás˝ után kialudt.nem tom meddig birja majd. üdv
Naplózva

1.6 16v Platinum
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1207 Dátum: 2012. Június 17. - 15:32:39 »

Sziasztok adaptiv értékek törlése után 1 héttel sajna újra jelentkezett a kikuplungoláskor leeső alapjárat illetve kis gáznál szaggat torpangat. 1 hétig tünetmentes volt nullázás után. Most akkor ez mitöl lehet? Check lámpa nincs
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1208 Dátum: 2012. Június 25. - 10:02:23 »

Sziasztok. Van olyan hiba amit nem mindig jelez chack lámpa? Pl szelepek nem zárnak rendesen esetleg egr hiba vagy fojtoszelep ház hiba
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1209 Dátum: 2012. Június 25. - 19:27:30 »

Szediati!
Egy kérdést elég egy helyen feltenni. Ha valaki tudja a választ megírja majd. Ha több topicban is felteszed akkor sem kapsz hamarabb infót.
(sőt)

Szabályzat 2.10-es pontja. Kacsint
Naplózva
Prison
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #1210 Dátum: 2012. Június 29. - 09:44:39 »

Sziasztok. Van olyan hiba amit nem mindig jelez chack lámpa? Pl szelepek nem zárnak rendesen esetleg egr hiba vagy fojtoszelep ház hiba

Ennek megvan a menete a hibát csak akkor jelzi ki ha egy bizonyos menet ciklus alatt a hiba többször előfordul.

A másik dolog. Én is megcsináltam az EGR lezárást.. De viszont szerintem az autóm nem ezért rángatott. Ugyan most megszünt a magas fordulatnál lévő rángatás de alacsony fordulatszámnál egyszerűen nem megy az autó mintha gyújtás kimaradás lenne (kénytelen vagyok vissza váltani). Műszerrel kiolvastam már benne volt az egr szelep hiba viszont a check még nem égett. Gyorsan kitöröltem meglássuk mi lesz a továbbiakban.
Naplózva
Kulimász
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Hozzászólás #1211 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 11:18:37 »

Sziasztok!

Leírnátok nekem részletesen, hogy hogyan kell a WEPP szeleptsizítót alkalmazni? A neten elég tömören írták le a használatát.

Előre is köszi.

K.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1212 Dátum: 2012. Augusztus 21. - 14:27:20 »

sziasztok. ma lezártam én is az egr szelepemet. érezhetöen jobban ugrik a kocsi. de lenne pár kérdésem. a fogyasztást miként befolyásolja? eddig 7-7.6 liter között evett a kocsi. illetve nem fog csörögni a motor a nagyobb égési hőmérséklet miatt? nem melegedhet túl? köszönöm
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1213 Dátum: 2012. Augusztus 22. - 08:23:18 »

"Csörögni" - kopogni - nem fog. Ezt kivédi az elektronika.
Normál üzemben melegedni sem fog - ettől.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1214 Dátum: 2012. Augusztus 22. - 14:31:48 »

na az Egr lezárás ellenére is néha megtorpan rángat 1-2öt a kocsi. de ez csak melegben van. hüvösebb idöben nem csinálja. check lámpa hibakód nincs. akinek csinált már ilyen hogy csak meleg idöben szórakozott az irja már le mit érdemes megnézni rajta. lehet nem jók a gyertyák höértéke? amugy gyári ngk van benne kb 5000km van bennük.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!