athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #60 Dátum: 2010. Március 14. - 18:20:37 » |
|
Először mindenképpen ki kellene ütni a hibakódot, ahogy mi tettük Stoczal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #61 Dátum: 2010. Március 14. - 19:23:13 » |
|
Először mindenképpen ki kellene ütni a hibakódot, ahogy mi tettük Stoczal.
Igen, ez az első. Alaphelyzetbe tenni az agyat, ahogy a szervízkönyv is írja. Persze ettől azért sokat nem kell várni. A hibakód vissza fog jönni, amíg a kiváltó ok meg nem szűnik. Neked azóta rendben van a gép kifli mester?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #62 Dátum: 2010. Március 14. - 19:34:53 » |
|
Először mindenképpen ki kellene ütni a hibakódot, ahogy mi tettük Stoczal.
Igen, ez az első. Alaphelyzetbe tenni az agyat, ahogy a szervízkönyv is írja. Persze ettől azért sokat nem kell várni. A hibakód vissza fog jönni, amíg a kiváltó ok meg nem szűnik. Neked azóta rendben van a gép kifli mester? Tökéletesen Főnök! Hibának semmi jele, és már a vezérlés cserén is túl vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #63 Dátum: 2010. Március 16. - 15:17:44 » |
|
Tegnap megnéztük Stocz cartárs segítségével a hibakódot (itt is köszönet érte), és NEM 300-as lett... Nahát. Azt mondta, hogy a p135 (ha jól emlékszem a számra) nem nagy probléma, reméljük nem jön elő megint - valószínűleg nem nyomtuk eléggé a gázt. Azt viszont nem tudjuk, hogy pár nappal előbb mi volt a hibakód, amikor a szervíz ütötte ki (mert gondosan titkolták).
Azért a szeleptisztítós megoldást megcsináljuk, biztos ami biztos. :-) Aztán reménykedünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #64 Dátum: 2010. Március 16. - 15:29:59 » |
|
Tegnap megnéztük Stocz cartárs segítségével a hibakódot (itt is köszönet érte), és NEM 300-as lett... Nahát. Azt mondta, hogy a p135 (ha jól emlékszem a számra) nem nagy probléma, reméljük nem jön elő megint - valószínűleg nem nyomtuk eléggé a gázt. Azt viszont nem tudjuk, hogy pár nappal előbb mi volt a hibakód, amikor a szervíz ütötte ki (mert gondosan titkolták).
Azért a szeleptisztítós megoldást megcsináljuk, biztos ami biztos. :-) Aztán reménykedünk.
Kathy! Hát kell is! Tudod, az ebi-hal hamar meghal, illetve átalakul, a remény-hal meg utoljára. Más, ne vedd komolyan Peti hülye írását, szegény nem tudja mit ír, csak üti a billentyűket össze- vissza. Stocz mit mondott az EGR lezáráson kívül? No meg a P135, az mi? Lezárjuk? Meghajtottátok E85-tel? Megjavult? Ne szidd, szeresd, és meghálálja, lelke van neki is, mert a Lacetti is ember, majdnem.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #65 Dátum: 2010. Március 16. - 15:34:10 » |
|
Tegnap megnéztük Stocz cartárs segítségével a hibakódot (itt is köszönet érte), és NEM 300-as lett... Nahát. Azt mondta, hogy a p135 (ha jól emlékszem a számra) nem nagy probléma, reméljük nem jön elő megint - valószínűleg nem nyomtuk eléggé a gázt. Azt viszont nem tudjuk, hogy pár nappal előbb mi volt a hibakód, amikor a szervíz ütötte ki (mert gondosan titkolták).
Azért a szeleptisztítós megoldást megcsináljuk, biztos ami biztos. :-) Aztán reménykedünk.
No meg a P135, az mi? Lezárjuk? P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #66 Dátum: 2010. Március 16. - 17:42:29 » |
|
Tegnap megnéztük Stocz cartárs segítségével a hibakódot (itt is köszönet érte), és NEM 300-as lett... Nahát. Azt mondta, hogy a p135 (ha jól emlékszem a számra) nem nagy probléma, reméljük nem jön elő megint - valószínűleg nem nyomtuk eléggé a gázt. Azt viszont nem tudjuk, hogy pár nappal előbb mi volt a hibakód, amikor a szervíz ütötte ki (mert gondosan titkolták).
Azért a szeleptisztítós megoldást megcsináljuk, biztos ami biztos. :-) Aztán reménykedünk.
No meg a P135, az mi? Lezárjuk? P0135=Lambdaszonda-fűtő áramkör (Bank 1. szonda 1) funkció-rendellenesség Viszont nem az volt a hibakód. 132. Ugyan az, mint ami nekem előjött a hidegben. 2x, vagy 3x. Azóta sem. Igaz, tegnap még benne volt az agyában, de ha már elől volt a cucc (meg nem is akarta Kathyék gépét olvasni, úgyhogy át kellett mennem az enyémhez egy tesz erejéig) kiütöttem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #67 Dátum: 2010. Március 16. - 21:18:28 » |
|
Na tessék, gondoltam, hogy felírom azt a fránya hibakódot, de nem tettem. Viszont Stocz úr emlékszik, szerencsére. Na jó, ő ezerszer jobban is ért hozzá ;-)
Szóval 132. És igen, kiütöttük. Reméljük, nem üt be újra.
EGeRet lehet, hogy megfogjuk majd szerintem. A hosszabb út előtt nem tudom, hogy kéne-e, mert onnan nehéz hazahúzni. Az E85-ös procedúra szerintem a hét második felében vagy szombaton lesz, addigra kifogy a tank fele és bele tudjuk tölteni végre.
Szeretjük mi, Gidy Apu, csak kicsit megijedtünk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #68 Dátum: 2010. Március 16. - 21:48:27 » |
|
... mert onnan nehéz hazahúzni...
Rémlik, mintha lehetne ilyesmire is biztosítást kötni.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #69 Dátum: 2010. Március 16. - 22:08:42 » |
|
Igen, azt hiszem az autóklub kártya mellé lehet venni európai biztosítást is. De így hirtelen nem találtam meg, hogy pontosan mit is tartalmaz. De lehet, hogy nem egyre gondolunk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #70 Dátum: 2010. Március 17. - 06:34:20 » |
|
Na tessék, gondoltam, hogy felírom azt a fránya hibakódot, de nem tettem. Viszont Stocz úr emlékszik, szerencsére. Na jó, ő ezerszer jobban is ért hozzá ;-)
Szóval 132. És igen, kiütöttük. Reméljük, nem üt be újra.
EGeRet lehet, hogy megfogjuk majd szerintem. A hosszabb út előtt nem tudom, hogy kéne-e, mert onnan nehéz hazahúzni. Az E85-ös procedúra szerintem a hét második felében vagy szombaton lesz, addigra kifogy a tank fele és bele tudjuk tölteni végre.
Szeretjük mi, Gidy Apu, csak kicsit megijedtünk...
Kathy,nekem kétszer volt már 132-es kódom,és mindkétszer a képen középen látható szondát kellett cserélni:
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
kathy
|
|
« Hozzászólás #71 Dátum: 2010. Március 17. - 09:02:39 » |
|
Meatloaf, azt a sárgát?! Akkor mégis van valami zűr ezek szerint. Nohat megvárjuk, visszajön-e, aztán ha igen akkor megmutatjuk (megint) szerelőnek. Most már csak azt lenne jó tudni, hogy mikor múlt héten elvitte a férjem szervízbe, akkor ott vajon hányas hibakód volt - amire azt mondta a váci szerelőbácsi, hogy meg kéne hajtani...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #72 Dátum: 2010. Március 17. - 10:39:44 » |
|
Meatloaf, azt a sárgát?! Akkor mégis van valami zűr ezek szerint. Nohat megvárjuk, visszajön-e, aztán ha igen akkor megmutatjuk (megint) szerelőnek. Most már csak azt lenne jó tudni, hogy mikor múlt héten elvitte a férjem szervízbe, akkor ott vajon hányas hibakód volt - amire azt mondta a váci szerelőbácsi, hogy meg kéne hajtani...
Nem. A sárga alatt, van az a kábel és a bal végén az a fémes színű dolog, az a szonda.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #73 Dátum: 2010. Március 17. - 13:49:31 » |
|
Meatloaf, azt a sárgát?! Akkor mégis van valami zűr ezek szerint. Nohat megvárjuk, visszajön-e, aztán ha igen akkor megmutatjuk (megint) szerelőnek. Most már csak azt lenne jó tudni, hogy mikor múlt héten elvitte a férjem szervízbe, akkor ott vajon hányas hibakód volt - amire azt mondta a váci szerelőbácsi, hogy meg kéne hajtani...
Nem. A sárga alatt, van az a kábel és a bal végén az a fémes színű dolog, az a szonda. Kathy! Az a sárga pedig az olajszint ellenőrzésére van, nívópálca a neve, és időnként használni is kell, hogy a két jel között legyen az olaj. Alá, és fölé ne menjen soha!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #74 Dátum: 2010. Március 17. - 14:15:19 » |
|
Na tessék, gondoltam, hogy felírom azt a fránya hibakódot, de nem tettem. Viszont Stocz úr emlékszik, szerencsére. Na jó, ő ezerszer jobban is ért hozzá ;-)
Szóval 132. És igen, kiütöttük. Reméljük, nem üt be újra.
EGeRet lehet, hogy megfogjuk majd szerintem. A hosszabb út előtt nem tudom, hogy kéne-e, mert onnan nehéz hazahúzni. Az E85-ös procedúra szerintem a hét második felében vagy szombaton lesz, addigra kifogy a tank fele és bele tudjuk tölteni végre.
Szeretjük mi, Gidy Apu, csak kicsit megijedtünk...
Kathy,nekem kétszer volt már 132-es kódom,és mindkétszer a képen középen látható szondát kellett cserélni: Nekem is volt már 2x. De nem kellett eddig cserélni. Türelem. Ha nagyon makacs lesz a dolog, akkor elég lesz ezzel foglalkozni. Mint ahogy Kathyéknak is elmondtam, az OBD rendszer első sorban emissziós célokat szolgál. Nyugodtan világíthat a sárga lámpa, attól még az autónk (a mienk! Mert sok más típus nem. Erről is meséltem) simán elközlekedik. Nem kell miatta pánikba esni. Persze zavarja az ember szemét, meg nem is szabad elhanyagolni, de "vész üzemmódban" el lehet közlekedni a kocsival. Ez meg csak annyit jelent, hogy a hibás (vagy annak vélt) érzékelő jelei helyett az agy egy előre beállított alapértelmezett értékkel számol.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|