Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 03:09:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9   Le
 
Szerző Téma: Hidegen rángatás  (Megtekintve 92820 alkalommal)
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #105 Dátum: 2015. Május 18. - 14:49:03 »

gázos autót ne keverd ide neked befecskendező problémád van..
Ma meló után elmentem a Tescoba, vettem egy STP injektor tisztítót, a negyedét beleöntöttem a tank alján kotyogó pár liter benzinbe, majd az M0-áson megpróbáltam megküldeni az autót. Az egyenletes sebességet minden további nélkül tartotta, de gyorsulni nem akart, helyette fuldokolt, rángatott. Visszafelé a benzinkúthoz menet a Külső Váci úton át kellett kapcsolnom gázra, mert a lámpánál benzinnel szinte nem akart elindulni. Betöltöttem 15 liter benzint, még tettem a tankba az STP-ből, hazáig benzinnel mentem és nem fuldoklott, nem rángatott és ha odaléptem neki, akkor rendesen húzott. Kíváncsi leszek holnap reggel az indulásra, mert ma reggel soha nem tapasztalt durrogást produkált, többször majdnem lefulladt, hiába nyomtam tövig a gázt, semmi erő nem volt a motorban, alig vártam, hogy átváltson gázra.
Mivel szerintem ennyi idő alatt az STP nem produkálhat látványos változást, gyanítom, hogy az a pát liter benzin okozta a problémát, ami még a tankban volt. Bár OMV benzin volt, de valamikor tavaly nyáron tankoltam bele.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #106 Dátum: 2015. Május 18. - 18:07:31 »

Az STP-t teli tankba kell tölteni, ha jól emlékszem és úgy fejti ki a hatását ha ki is használod.
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #107 Dátum: 2015. Május 18. - 20:03:18 »

Szia! Nekem amikor hasonló esetem volt akkor az egyik injektorom volt piszkos. Csak benzin üzemben volt rossz a kocsi. A tisztítás nekem megoldotta a hasonló jellegű problémát.
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #108 Dátum: 2015. Május 19. - 05:59:22 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #109 Dátum: 2015. Május 19. - 07:18:41 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?

Nem konstrukciós hanem használati hiba és csak gyáriba van szelep
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #110 Dátum: 2015. Május 19. - 10:21:15 »

Maradjunk annyiban, hogy az igazság valahol a kettő között van. Sajnos ezeket a motorokat pörgetni kell, hogy ne képződjön lerakódás, amit gondolom jobb tervezési munkával ki tudtak volna küszöbölni Koreában. Viszont azt is észbe kellene tartani, hogy már nem a Zsigulik korában élünk, ahol nem volt szempont az emisszió és a motorok kivéreztetése a sok fojtással...
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #111 Dátum: 2015. Május 19. - 12:42:38 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?
Nem szivárog a szelepfedél tömítésnél az olaj?
Mert pár évvel ezelőtt P300-as hibakódnál az egyik szervizben nekem is szelepeket akartak cserélni + hengerfej köszörülés jó drágán (látatlanban, mert a motort meg se nézték), de egy másik szervizben (MEDIC-CAR Dunakeszi) szelepfedél tömítés cserét javasoltak, ami aztán meg is oldotta a problémát. Ugyanis annyira szivárgott az olaj a szelepfedél tömítésnél, hogy a gyertyák csupa olajosak voltak.
Egyébként mint ha akkor azt mondták volna, hogy egy szelep 4000 Ft. Meg is mutattak egy szelepet és elmagyarázták, hogy ez miért jobb, mint az eredeti. 16 szelep 64000 Ft volt akkor.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #112 Dátum: 2015. Május 19. - 12:51:58 »

Az STP-t teli tankba kell tölteni, ha jól emlékszem és úgy fejti ki a hatását ha ki is használod.
Teli tankba az egész flakon tartalmát kell önteni. Én csak a negyedét öntöttem bele.
Egyébként megszűnt a probléma, ma reggel a motor a szokásos második indítózásra indult és nem prüszkölt, nem fuldoklott, nem rángatott, addig a közel egy percig nagyon szépen tette a dolgát, amíg át nem váltott LPG-re.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #113 Dátum: 2015. Május 19. - 13:18:48 »

Közel 1 év alatt a benzin is meg tud 'romlani', érdemes gyakrabban elhasználni azt a kis benzint, ami a tartály aljában lötykölődik.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #114 Dátum: 2015. Május 19. - 14:52:40 »

Közel 1 év alatt a benzin is meg tud 'romlani', érdemes gyakrabban elhasználni azt a kis benzint, ami a tartály aljában lötykölődik.
A 10 év alatt még egyszer sem jártam így, igaz, ilyen kevés benzin még soha nem volt a tankban. Ebből is tanultam. Ezután kevesebbet tankolok, de gyakrabban.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #115 Dátum: 2015. Május 19. - 19:42:45 »

Közel 1 év alatt a benzin is meg tud 'romlani', érdemes gyakrabban elhasználni azt a kis benzint, ami a tartály aljában lötykölődik.
4 hónap alatt is, hogy rohaggyon meg.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #116 Dátum: 2015. Május 19. - 21:28:35 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?
Nem szivárog a szelepfedél tömítésnél az olaj?
Mert pár évvel ezelőtt P300-as hibakódnál az egyik szervizben nekem is szelepeket akartak cserélni + hengerfej köszörülés jó drágán (látatlanban, mert a motort meg se nézték), de egy másik szervizben (MEDIC-CAR Dunakeszi) szelepfedél tömítés cserét javasoltak, ami aztán meg is oldotta a problémát. Ugyanis annyira szivárgott az olaj a szelepfedél tömítésnél, hogy a gyertyák csupa olajosak voltak.
Egyébként mint ha akkor azt mondták volna, hogy egy szelep 4000 Ft. Meg is mutattak egy szelepet és elmagyarázták, hogy ez miért jobb, mint az eredeti. 16 szelep 64000 Ft volt akkor.

csak a kipufogó más és a 8 kaparószelep 55000 gy hengerfejes móka alsóhangon 200.000Ft..
Naplózva

70/4334431
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #117 Dátum: 2015. Május 20. - 05:26:34 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?
Nem szivárog a szelepfedél tömítésnél az olaj?
Mert pár évvel ezelőtt P300-as hibakódnál az egyik szervizben nekem is szelepeket akartak cserélni + hengerfej köszörülés jó drágán (látatlanban, mert a motort meg se nézték), de egy másik szervizben (MEDIC-CAR Dunakeszi) szelepfedél tömítés cserét javasoltak, ami aztán meg is oldotta a problémát. Ugyanis annyira szivárgott az olaj a szelepfedél tömítésnél, hogy a gyertyák csupa olajosak voltak.
Egyébként mint ha akkor azt mondták volna, hogy egy szelep 4000 Ft. Meg is mutattak egy szelepet és elmagyarázták, hogy ez miért jobb, mint az eredeti. 16 szelep 64000 Ft volt akkor.

csak a kipufogó más és a 8 kaparószelep 55000 gy hengerfejes móka alsóhangon 200.000Ft..

Hát ezen leesett az állam... 55 munkadíjjal vagy csak a szelepek? Reménykedem még hátha valami más a baj...
A szelepfedél tömítés hamarosan kiderül. Az éjjel rendeltem NGK gyertyákat amit írtatok a honlapon az 1. pontban. (Decemberben denso gyertyát kapott.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 20. - 05:49:01 írta ShadowTm » Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #118 Dátum: 2015. Május 20. - 06:20:16 »

Közel 1 év alatt a benzin is meg tud 'romlani', érdemes gyakrabban elhasználni azt a kis benzint, ami a tartály aljában lötykölődik.
A 10 év alatt még egyszer sem jártam így, igaz, ilyen kevés benzin még soha nem volt a tankban. Ebből is tanultam. Ezután kevesebbet tankolok, de gyakrabban.
Én, mivel gázzal járok többnyire, 2 havonta tankolok 5000-ért benzint és addig használom, amíg már világít a "szegénységjelző". Így mindig friss a benzin a tankban. Ha teletankolnám, 6-8 hónap alatt fogyna csak ki, vagy még akkor sem. Havonta egyszer megyek csak benzinnel kb 50-60 km-t, hogy ne legyen gond.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #119 Dátum: 2015. Május 20. - 06:53:08 »

Ezeket a kaparószelepeket a szakszervizen kívül máshol is be lehet szerezni? Mennyibe kerülhetnek?

Próbált már valaki a konstrukciós hibára hivatkozva lobbyzni?
Nem szivárog a szelepfedél tömítésnél az olaj?
Mert pár évvel ezelőtt P300-as hibakódnál az egyik szervizben nekem is szelepeket akartak cserélni + hengerfej köszörülés jó drágán (látatlanban, mert a motort meg se nézték), de egy másik szervizben (MEDIC-CAR Dunakeszi) szelepfedél tömítés cserét javasoltak, ami aztán meg is oldotta a problémát. Ugyanis annyira szivárgott az olaj a szelepfedél tömítésnél, hogy a gyertyák csupa olajosak voltak.
Egyébként mint ha akkor azt mondták volna, hogy egy szelep 4000 Ft. Meg is mutattak egy szelepet és elmagyarázták, hogy ez miért jobb, mint az eredeti. 16 szelep 64000 Ft volt akkor.

csak a kipufogó más és a 8 kaparószelep 55000 gy hengerfejes móka alsóhangon 200.000Ft..

Hát ezen leesett az állam... 55 munkadíjjal vagy csak a szelepek? Reménykedem még hátha valami más a baj...
A szelepfedél tömítés hamarosan kiderül. Az éjjel rendeltem NGK gyertyákat amit írtatok a honlapon az 1. pontban. (Decemberben denso gyertyát kapott.)


NGK gyertyát felejtsed el a Denso sokkal megbízhatóbb(pláne mert még japán NGK ból a többség francia csak a 8 szelep 55000!
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!