R*R
|
|
« Dátum: 2007. December 20. - 18:28:05 » |
|
Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról: Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után. Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem). Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja. Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó. Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. December 20. - 19:03:23 » |
|
talan meg lehetne irni a totalcarban? csak a hitetlenkedok kedveert.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. December 20. - 19:16:27 » |
|
Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról: Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után. Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem). Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja. Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó. Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
Persze, nem fog drága diesel Lacsit venni . Gázzal sokkal jobban megéri neki az oktatás, de azért ne felejtsétek el, hogy van már ebben a konfigurációban tapasztalat bőséggel Stocz kolléga révén . És hát azért az Ő esetében többről volt szó, mint egy AC csere .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzsazsa
|
|
« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. December 20. - 22:01:08 » |
|
Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról: Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után. Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem). Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja. Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó. Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
Persze, nem fog drága diesel Lacsit venni . Gázzal sokkal jobban megéri neki az oktatás, de azért ne felejtsétek el, hogy van már ebben a konfigurációban tapasztalat bőséggel Stocz kolléga révén . És hát azért az Ő esetében többről volt szó, mint egy AC csere . Kivétel ha nem akciós gázolajat használ......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. December 21. - 19:17:50 » |
|
Azért is indítottam motor-erőátvitel témában, mert a gázüzem és tanulók túlnyomórészt alacsony motor fordulattal fokozott igénybevételt jelentenek. Ez az oktatógép mégsem dadog-rángat, EGR nincs lezárva. Lehet háromévesen még utoléri, de ekkor akár így vagy úgy, le lesz cserélve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. December 21. - 20:15:30 » |
|
Azért is indítottam motor-erőátvitel témában, mert a gázüzem és tanulók túlnyomórészt alacsony motor fordulattal fokozott igénybevételt jelentenek. Ez az oktatógép mégsem dadog-rángat, EGR nincs lezárva. Lehet háromévesen még utoléri, de ekkor akár így vagy úgy, le lesz cserélve.
O.K. Értem, hogy miért oda tetted először, de úgy gondoltam ez nem konkrét műszaki problémát érintő dolog. Itt inkább arról van szó, hogy tapasztalatainkat vagy másokét osztjuk meg egymással, beszélgetünk a témáról . Ezért gondoltam, hogy átrakom ide . A Sufni/Tuning-ban "szerelünk", konkrét gondokban értekezünk .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 05:24:22 » |
|
Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 09:56:50 » |
|
Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel. Jajj de aranyos!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 18:37:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 06:27:34 » |
|
Van 5ajtós is.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Október 20. - 15:37:24 » |
|
Van 5ajtós is. Van- hát. Meg 5 ajtós piros is- benne a lézeres kamerával...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Október 20. - 16:34:13 » |
|
Van 5ajtós is. Van- hát. Meg 5 ajtós piros is- benne a lézeres kamerával... Van ám itt minden. Csütörtökön kiszúrtam egy menetiránynak megfelelően beállított trafis fábiát. Viszont az előttem lévő nem. Vagy lehet, hogy nem is minket mért, hanem a szembejövőt. Én már semmin sem csodálkozom. De szép nagyot villant.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #13 Dátum: 2009. Június 12. - 16:39:23 » |
|
Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról: Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után. Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem). Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja. Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó. Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
Mégis cserélt dieselre- új BMW 120d (mint oktató gk.), de a sedant megtartotta családi autónak. Meglepőt is mondott: a LACETTI a kényelmes autó! Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #14 Dátum: 2009. Június 13. - 12:39:24 » |
|
Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról: Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után. Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem). Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja. Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó. Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
Mégis cserélt dieselre- új BMW 120d (mint oktató gk.), de a sedant megtartotta családi autónak. Meglepőt is mondott: a LACETTI a kényelmes autó! Üdv Hát nem is csodállom! A kis bömösről az a hír járja, hogy elég szűkös belül!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|