cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #120 Dátum: 2011. December 03. - 15:38:27 » |
|
sziasztok!
az lehetséges, hogy tankolásnál csak 35L megy bele ha negyedig van a mutató? A tank tuti 60 literes? Nekem 1.4 HB-m van..full fapad, még az üa. órám se világít ha kevés benne a benya, ezért nem merem teljesen lefektetni az órát.. Tankoltam már vele németben és osztrákban is és nem ment bele több mint 35L, ha negyedig volt az óra.. csao
Lehetséges, mert többféle üzemanyag szintjelzős-szivattyút szereltek be, főleg az EURO 3-s és az EURO 4-s motoroknál van jelentős eltérés, mi már megjártuk, az eu-3 be lett rakva a 4-s helyett és hasonlót produkált. Az jó...én meg az utolsó negyeddel jó ha 100-120 km-t el tudok menni a lámpáig. Ha negyednél tankolok, belemegy vagy 45 liter + ha csorgatom akkor még vagy 10 liter is.:-)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #121 Dátum: 2011. December 04. - 07:28:42 » |
|
sziasztok!
az lehetséges, hogy tankolásnál csak 35L megy bele ha negyedig van a mutató? A tank tuti 60 literes? Nekem 1.4 HB-m van..full fapad, még az üa. órám se világít ha kevés benne a benya, ezért nem merem teljesen lefektetni az órát.. Tankoltam már vele németben és osztrákban is és nem ment bele több mint 35L, ha negyedig volt az óra.. csao
Lehetséges, mert többféle üzemanyag szintjelzős-szivattyút szereltek be, főleg az EURO 3-s és az EURO 4-s motoroknál van jelentős eltérés, mi már megjártuk, az eu-3 be lett rakva a 4-s helyett és hasonlót produkált. Az jó...én meg az utolsó negyeddel jó ha 100-120 km-t el tudok menni a lámpáig. Ha negyednél tankolok, belemegy vagy 45 liter + ha csorgatom akkor még vagy 10 liter is.:-) Az enyém is ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #122 Dátum: 2011. December 04. - 16:07:12 » |
|
Lehet hogy csak nekem új, de rájöttem a szintjelző mutató csak késve reagál a tankolás után, ezért egyszer sikerült 72l t beletenni, de már a betöltőnyílásnál állt a benzin. Tudjuk hogy ez az üa szintjelző nagyon megbízhatatlan, én úgy szoktam nézni hogy kb. 520-570 megtett km nél már ajánlott tankolni, ne fogyjon le nagyon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #123 Dátum: 2011. December 04. - 19:34:52 » |
|
Lehet hogy csak nekem új, de rájöttem a szintjelző mutató csak késve reagál a tankolás után, ezért egyszer sikerült 72l t beletenni, de már a betöltőnyílásnál állt a benzin. Tudjuk hogy ez az üa szintjelző nagyon megbízhatatlan, én úgy szoktam nézni hogy kb. 520-570 megtett km nél már ajánlott tankolni, ne fogyjon le nagyon
Nehezen reagál, az biztos! Múltkor nevettem, mert már majdnem világított a szegénységjelző (ilyenkor nekem az alsó fehér vonalnál van a mutató), amikor erősen orr felé lejtős helyre parkoltam. Ismételt indítás után már negyedig volt a mutató és úgy 6-8 km-en kerseztül tartotta is a mutatott állást, aztán elindult lefelé. Azt hittem, valaki megajándékozott távollétemben egy kis kanna benzinnel!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #124 Dátum: 2012. Március 11. - 18:14:50 » |
|
Találtam két grafikont.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #125 Dátum: 2012. Március 11. - 18:19:18 » |
|
Meg még egyet.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #127 Dátum: 2012. Március 12. - 20:15:14 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #128 Dátum: 2012. Március 12. - 22:27:33 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #129 Dátum: 2012. Március 13. - 00:08:10 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re. 2.0 dieselről nincs ilyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #130 Dátum: 2012. Március 13. - 11:07:17 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re. Tapasztalatom szerint 4000-4500 között a legjobb és 5000 után észrevehetően esik.
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #131 Dátum: 2012. Március 14. - 16:06:28 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Egy nagyobb hengerűrtartalomtól ezt el is kell várni, itt a karakterisztikáról volt szó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #132 Dátum: 2012. Március 14. - 16:09:15 » |
|
Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re. Nem igazán tér el az info.A grafikont nézve inkább úgy lenne jobb, hogy 3400-4400 ig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #133 Dátum: 2012. Július 14. - 13:23:20 » |
|
Miért írnak a forgalmikban mindig kevesebb öntömeget, mint a valóság? Vagy fordítva: miért nehezebbek mindig a kocsik, mint a hivatalos adat? Meg igazából az is kérdés, hogy a gyári öntömeget hogy számolják (mennyi folyadékkal). Hídmérlegen mérve fél tank alatt picivel sofőr nélkül 1 gyereküléssel üres csomagtartóval 1420 kg-ot mértünk. Ja és lemosva. A forgalmiban 1355 kg-ot ír, a kézikönyben 1430-1480 kg-ot. Most akkor túl nehéz, vagy túl könnyű a kocsi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #134 Dátum: 2012. Július 14. - 14:06:24 » |
|
Miért írnak a forgalmikban mindig kevesebb öntömeget, mint a valóság? Vagy fordítva: miért nehezebbek mindig a kocsik, mint a hivatalos adat? Meg igazából az is kérdés, hogy a gyári öntömeget hogy számolják (mennyi folyadékkal). Hídmérlegen mérve fél tank alatt picivel sofőr nélkül 1 gyereküléssel üres csomagtartóval 1420 kg-ot mértünk. Ja és lemosva. A forgalmiban 1355 kg-ot ír, a kézikönyben 1430-1480 kg-ot. Most akkor túl nehéz, vagy túl könnyű a kocsi? és a tiedé még könnyebb mint az enyém
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|