Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 03:05:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10   Le
 
Szerző Téma: Műszaki adatok  (Megtekintve 89243 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #120 Dátum: 2011. December 03. - 15:38:27 »

sziasztok!

az lehetséges, hogy tankolásnál csak 35L megy bele ha negyedig van a mutató?
A tank tuti 60 literes? Nekem 1.4 HB-m van..full fapad, még az üa. órám se világít ha kevés benne a benya, ezért nem merem teljesen lefektetni az órát.. Tankoltam már vele németben és osztrákban is és nem ment bele több mint 35L, ha negyedig volt az óra..
csao

Lehetséges, mert többféle üzemanyag szintjelzős-szivattyút szereltek be, főleg az EURO 3-s és az EURO 4-s motoroknál van jelentős eltérés, mi már megjártuk, az eu-3 be lett rakva a 4-s helyett és hasonlót produkált.
Az jó...én meg az utolsó negyeddel jó ha 100-120 km-t el tudok menni a lámpáig. Ha negyednél tankolok, belemegy vagy 45 liter + ha csorgatom akkor még vagy 10 liter is.:-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #121 Dátum: 2011. December 04. - 07:28:42 »

sziasztok!

az lehetséges, hogy tankolásnál csak 35L megy bele ha negyedig van a mutató?
A tank tuti 60 literes? Nekem 1.4 HB-m van..full fapad, még az üa. órám se világít ha kevés benne a benya, ezért nem merem teljesen lefektetni az órát.. Tankoltam már vele németben és osztrákban is és nem ment bele több mint 35L, ha negyedig volt az óra..
csao

Lehetséges, mert többféle üzemanyag szintjelzős-szivattyút szereltek be, főleg az EURO 3-s és az EURO 4-s motoroknál van jelentős eltérés, mi már megjártuk, az eu-3 be lett rakva a 4-s helyett és hasonlót produkált.
Az jó...én meg az utolsó negyeddel jó ha 100-120 km-t el tudok menni a lámpáig. Ha negyednél tankolok, belemegy vagy 45 liter + ha csorgatom akkor még vagy 10 liter is.:-)
Az enyém is ilyen. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #122 Dátum: 2011. December 04. - 16:07:12 »

Lehet hogy csak nekem új, de rájöttem a szintjelző mutató csak késve reagál a tankolás után, ezért egyszer sikerült 72l t beletenni, de már a betöltőnyílásnál állt a benzin.
Tudjuk hogy ez az üa szintjelző nagyon megbízhatatlan, én úgy szoktam nézni hogy kb. 520-570 megtett km nél már ajánlott tankolni, ne fogyjon le nagyon
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #123 Dátum: 2011. December 04. - 19:34:52 »

Lehet hogy csak nekem új, de rájöttem a szintjelző mutató csak késve reagál a tankolás után, ezért egyszer sikerült 72l t beletenni, de már a betöltőnyílásnál állt a benzin.
Tudjuk hogy ez az üa szintjelző nagyon megbízhatatlan, én úgy szoktam nézni hogy kb. 520-570 megtett km nél már ajánlott tankolni, ne fogyjon le nagyon
Nehezen reagál, az biztos! Múltkor nevettem, mert már majdnem világított a szegénységjelző (ilyenkor nekem az alsó fehér vonalnál van a mutató), amikor erősen orr felé lejtős helyre parkoltam. Ismételt indítás után már negyedig volt a mutató és úgy 6-8 km-en kerseztül tartotta is a mutatott állást, aztán elindult lefelé. Vigyorog Azt hittem, valaki megajándékozott távollétemben egy kis kanna benzinnel!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #124 Dátum: 2012. Március 11. - 18:14:50 »

Találtam két grafikont. Mosolyog
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #125 Dátum: 2012. Március 11. - 18:19:18 »

Meg még egyet. Vigyorog
Naplózva


LPG
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #126 Dátum: 2012. Március 12. - 20:10:31 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #127 Dátum: 2012. Március 12. - 20:15:14 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #128 Dátum: 2012. Március 12. - 22:27:33 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #129 Dátum: 2012. Március 13. - 00:08:10 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re.
2.0 dieselről nincs ilyen?
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #130 Dátum: 2012. Március 13. - 11:07:17 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re.
Tapasztalatom szerint 4000-4500 között a legjobb és 5000 után észrevehetően esik.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #131 Dátum: 2012. Március 14. - 16:06:28 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Egy nagyobb hengerűrtartalomtól ezt el is kell várni, itt a karakterisztikáról volt szó. Kacsint
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #132 Dátum: 2012. Március 14. - 16:09:15 »

Érdekes, hogy az 1,4-es motor adja le legalacsonyabb fordulaton a nyomaték maximumát és még azt tartja is egy darabig anélkül,hogy ejtené. Mosolyog
Csak ami az 1,4-nek a maximum, azt az 1,6 már 1700-nál eléri. Kacsint
Nemtom, hogy a grafikon a hibás, vagy az egyéb műszaki info az autóról, de máshol 4400-at írnak nyomatékmaximumot az 1.4-re.
Nem igazán tér el az info.A grafikont nézve inkább úgy lenne jobb, hogy 3400-4400 ig.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #133 Dátum: 2012. Július 14. - 13:23:20 »

Miért írnak a forgalmikban mindig kevesebb öntömeget, mint a valóság? Vagy fordítva: miért nehezebbek mindig a kocsik, mint a hivatalos adat?
Meg igazából az is kérdés, hogy a gyári öntömeget hogy számolják (mennyi folyadékkal).
Hídmérlegen mérve fél tank alatt picivel sofőr nélkül 1 gyereküléssel üres csomagtartóval 1420 kg-ot mértünk. Ja és lemosva.  Mosolyog
A forgalmiban 1355 kg-ot ír, a kézikönyben 1430-1480 kg-ot.
Most akkor túl nehéz, vagy túl könnyű a kocsi?  He
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #134 Dátum: 2012. Július 14. - 14:06:24 »

Miért írnak a forgalmikban mindig kevesebb öntömeget, mint a valóság? Vagy fordítva: miért nehezebbek mindig a kocsik, mint a hivatalos adat?
Meg igazából az is kérdés, hogy a gyári öntömeget hogy számolják (mennyi folyadékkal).
Hídmérlegen mérve fél tank alatt picivel sofőr nélkül 1 gyereküléssel üres csomagtartóval 1420 kg-ot mértünk. Ja és lemosva.  Mosolyog
A forgalmiban 1355 kg-ot ír, a kézikönyben 1430-1480 kg-ot.
Most akkor túl nehéz, vagy túl könnyű a kocsi?  He

és a tiedé még könnyebb mint az enyém
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!