Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 03:41:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 Dátum: 2023. December 23. - 21:10:05 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta ladigidy
Áldott, békés karácsonyi ünnepeket, és boldog új évet kívánok mindenkinek!
Persze még úgy, hogy ez baleset, és hiba mentes is legyen.
Üdv mindenkinek: Gidy

 12 
 Dátum: 2023. December 17. - 16:06:49 
Indította WERES - Utolsó üzenet: írta ladigidy
Üdvözletem! Egy érdekes (és bosszantó) felfedezéssel szembesültem a minap, amikor a köd beálltával kerestem a kocsimon a ködfényszóró kapcsolót. A kocsi típusa: Chevrolet Lacetti Sedan 1.4 16 V Star, négyajtós. A meglepetés az volt, hogy egyáltalán nincs ilyen kapcsoló, viszont van elől égő a két lámpában. A kézikönyv írja, hogy nem minden típusban van ilyen kapcsoló. Jó, de akkor minek vannak ehhez kapcsolódó égők. A hátsó ködlámpáknak van kapcsolója. Ki érti ezt? Előre is köszönöm.

Üdv! Valami nem világos ködlámpa ügyben. Ha van a fényszórók alatt ködlámpa, akkor az kapcsolható is, csak nincs külön kapcsolója, az az index, világítás kapcsolón van egyben. A gombot kell forgatni, és lám, égni fog a ködlámpa. Ha volna kérdésed, ami nem világos, hívj fel, szívesen segítek. A hátsó zárófény ködlámpa meg jobb oldali karon kapcsolható, ami az ablaktörlők, mosók kapcsolója is. Nincs külön kapcsolójuk, csak ilyen multifunkciós mindkét bajusz kapcsoló. Hajrá!
Tel: 06-20-5460200 LadiGidy

 13 
 Dátum: 2023. December 16. - 12:46:49 
Indította WERES - Utolsó üzenet: írta friss
Üdvözletem! Egy érdekes (és bosszantó) felfedezéssel szembesültem a minap, amikor a köd beálltával kerestem a kocsimon a ködfényszóró kapcsolót. A kocsi típusa: Chevrolet Lacetti Sedan 1.4 16 V Star, négyajtós. A meglepetés az volt, hogy egyáltalán nincs ilyen kapcsoló, viszont van elől égő a két lámpában. A kézikönyv írja, hogy nem minden típusban van ilyen kapcsoló. Jó, de akkor minek vannak ehhez kapcsolódó égők. A hátsó ködlámpáknak van kapcsolója. Ki érti ezt? Előre is köszönöm.

 14 
 Dátum: 2023. Október 18. - 16:10:54 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta diablo77
Ügyes voltál. Egy szervizben ezért biztos sok pénzt elkértek volna és nem is biztos, hogy fel tudták volna tárni. Kacsint

 15 
 Dátum: 2023. Október 17. - 10:01:05 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta kripic
Ha már valaki a kesztyűtartó kiszerelésére adja a fejét, akkor javaslom, hogy  egyúttal - megelőzendő egy esetleges későbbi hibahalmazt - ezzel a lendülettel ellenőrizze és szigetelje újra a kesztyűtartó világításkapcsolójának a vezetékeit...
Ez ugyanis eléggé el nem ítélhető módon és köszönhetően a sorjás kasznirésznek, ahol ez a vezetékpár a visszaszerelt kesztyűtartónál "elhelyezkedik", sikeresen el tudja veszíteni a szigetelését, aminek következtében - jó esetben "csak" testzárlatot okozva - igen érdekes hibajelenség tud előállni:
Egyszer csak nincs műszerfalvilágítás, nincs első-hátsó helyzetjelző és nincs első ködlámpa sem, miközben ezek biztosítékai teljesen épek maradnak, és minden egyéb elektromos funkció, lámpa, bizbasz tökéletesen működik ...
 

 16 
 Dátum: 2023. Október 17. - 09:05:09 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta kripic
Sziasztok!
Megosztom, mert hátha ... Mosolyog
Egyszercsak "nem lett" műszerfal-világításom (a visszajelzőlámpák mindegyike műxik...) , majd ezt konstatálva kiderült, hogy egyúttal nincs első- és hátsó ködlámpám sem, első- és hátsó helyzetjelzőm sem, és nincs kesztyűtartó világítás sem...
A fentieken kívül minden elektromos kütyű, berendezés, funkció tökéletesen működik, biztosítékok JÓK, - kivéve a hátsó ködlámpáét, mert az halott volt, viszont azt kicserélve a hátsó ködlámpa megjavult - de valószínűleg - l. lentebb - ennek nem volt lényegi köze a tényleges problémához..

És ami még nagyon "érdekes" volt, hogy a hibás áramkörök (JÓ!!!) biztosítékainak MINDKÉT LÁBÁN TESTET (!!!) lehetett "mérni", illetve az istenért nem sikerült kapcsolásra bírni a motortéri biztosítékdobozban lévő világítás-relét, ÉS az ezen relé által kapcsolt áramkör mindkét lábán szintén TEST volt...
Hosszas fejvakargatás után, és mert magamtól nem jutottam tovább, nyomozás indult a fórumokon, illetve mozgósítva néhány régebbi cartárs - hátha valakinek lenne valami épkézláb ötlete.

Az ötletbörze - sajnos - csak annyiban segített, hogy végigbogarászva mindazon korábban feltárt típushibákat, amelyek látszólag teljesen logikátlan hibákat képesek okozni (hátsó ablakmosó cső repedéséből következő csatlakozó-beázás a baloldali C-oszlopban, a műszeregység mögötti csatlakozó szét/beégése) megállapíthattam, hogy ezek mindegyike kizárható - a probléma nem itt van.
A nyomozás során kivettük a kesztyűtartót is - tudva, hogy nemrég volt pollenszűrő-csere., amihez ugyebár a kesztyűtartót ki kell szedni, és ezen művelet során is lehet elektromos hibát okozni... ..
És ekkor jött a meglepetés: kiszerelt kesztyűtartó esetén a kesztyűtartó világítása magától visszajött!!!
A  kesztyűtartót visszatéve viszont ismét nem égett annak a világítása, és az egyéb hibák sem szűntek meg..
Kesztyűtartó ismét ki - a lámpája ekkor már a kiszerelt állapotban sem égett, DE a biztosítékja viszont ekkora megpusztult.
Biztosítékcsere után - kiszerelt állapotban - a világítása megjavult, ÉS LŐN CSODA, a többi hiba is elhárult!
UGYANIS:
A kesztyűtartó-világítás kapcsolójának egyik vezetékszálán sérült volt a szigetelés, és ez a - minden valószínűség szerint és szerencsére a test-oldali - sérült vezeték a kesztyűtartó beszerelt állapotában hozzáérhetett a kaszni meglehetősen sorjás, éles ott lévő részéhez
Ez a testzárlat - minden egyéb látható hang-, füst-, és fényjelenség nélkül - okozta a fenti hibákat!
A sérült vezeték szigetelése után minden klappolt és jó lett.

Óöröm, óbodottá...!!!  Vigyorog  Végül is "csak" másfél napom ment el rá, viszont a ráfordított időn, meg az idegeskedésen kívül pont két darab 10A-es biztosítékomba meg 10 cm szigetelőszalagba került ... Mosolyog

 17 
 Dátum: 2023. Szeptember 29. - 16:52:25 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta ladigidy
Sziasztok!
Ha volna eladó Lacetti LPG-s valakinek, az jelezze felém, mert volna rá érdeklődő. Lehetőleg kombi.

 18 
 Dátum: 2023. Augusztus 22. - 15:40:46 
Indította captainb - Utolsó üzenet: írta ladlac
Múlt héten levizsgáztatam az autót. 18 évesen 1db pótféklámpa izzó cseréből állt a felkészítés. Mosolyog

...egy jó autónál ennyi egy vizsga...  :-)

 19 
 Dátum: 2023. Augusztus 21. - 19:18:20 
Indította captainb - Utolsó üzenet: írta Jani
Múlt héten levizsgáztatam az autót. 18 évesen 1db pótféklámpa izzó cseréből állt a felkészítés. Mosolyog

 20 
 Dátum: 2023. Június 10. - 20:29:00 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta sebike
Sziasztok!
Úgy látszik haldoklik az órám a műszerfalon. Ha valakinek volna még jól működő órája, és átadná (bontott autókból), örömet okozna. Nyilván a szokásos panel hiba, mert egyre jobban kezdett késni.
Várom, hogy valaki jelentkezzen feleslegessé vált órájával. (Nem tudom, mindegyik típusban egyfajta volt-e, a kombiban, és az 5 ajtósban igen, és ilyen kellene)
Előre is köszi, ha kapok.
Üdv: Gidy

van bontott és van új is

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!